אא

נעמי עמית מונתה למנכ"לית מלון סי הוטל נווה אילן

במקביל לתפקידה החדש כמנכ"לית סי הוטל נווה אילן, נעמי עמית תנהל גם את מלון אלמונד שיושק בקרוב סמוך למלון בנווה אילן. דודו עוז, מנכ"ל רשת מלונות סי הוטלס: "ניסיונה הרב יסייע לה להוביל לאתגר הבא"

נעמי עמית, מנכ"לית מלון סי הוטלס נווה אילן. צילום: אינגה אבשלום נעמי עמית, מנכ"לית מלון סי הוטלס נווה אילן. צילום: אינגה אבשלום
נעמי עמית מונתה למנכ"לית מלון סי הוטל נווה אילן מרשת מלונות סי הוטלס. בעבר כיהנה עמית במספר תפקידי ניהול במלונות של רשתות בתי מלון מובילות והיא בעלת ניסיון בפתיחה ובהרצת מלונות. בתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית מלון לאונרדו ארט ת"א מרשת פתאל. במקביל למינויה זה, עמית תנהל גם את מלון "אלמונד" החדש שרשת סי הוטלס צפויה להשיק בקרוב סמוך למלון בנווה אילן. מלון אלמונד, שיציע חופשה לזוגות בלבד, כולל 60 חדרים חלקם עם בריכות פרטיות, קומת טרקלין, מתחם ספא עם 8 חדרי טיפולים ובריכה על גג המלון המשקיפה אל הנוף של שפלת חוף והרי יהודה. דודו עוז, מנכ"ל רשת מלונות סי הוטלס, ציין כי הניסיון הרב שצברה עמית במהלך השנים יסייע לה להוביל את מלון סי הוטל נווה אילן קדימה לאתגר הבא, המשלב גם את השקתו של המלון החדש בנווה אילן בכפוף לערכים הנהוגים ברשת.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמנהלים בתנועהרשת מלונות סי הוטלסמלון סי הוטל נווה אילן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: