אא

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית: כמה עולה חבילת אירוח וכניסה לקונצרטים במלון דן המארח את הפסטיבל?

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית צפוי להתקיים השנה בין תאריכים 9-12 בפברואר 2022. מלון דן אילת שיארח את כל הקונצרטים של הפסטיבל מציע מגוון חבילות אירוח לחובבי הז'אנר

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית. צילום: Kaupo-Kikkas, באדיבות רשת מלונות דן פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית. צילום: Kaupo-Kikkas, באדיבות רשת מלונות דן
אחרי היעדרות של שנה בגלל מגפת הקורונה, פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית צפוי להתקיים השנה בין התאריכים 9-12 בפברואר 2022. הקונצרטים של הפסטיבל, שזו שנתו ה-16, יתקיימו השנה (שנה תשיעית) במלון דן אילת. לקראת הפסטיבל, רשת מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה לבחירה בשני בתי מלון של הרשת בעיר הנופש הדרומית: דן אילת ונפטון אילת כולל כניסה למספר קונצרטים לבחירה.

כמה תעלה חבילה במלונות דן באילת במסגרת הפסטיבל?

חבילת אירוח "סונטה": 2 לילות בדן אילת – החל מ-4,740 שקל לזוג. 2 לילות בנפטון אילת - החל מ-3,120 שקל. חבילת אירוח "הרמוניה": 3 לילות בדן אילת – החל מ-5,490 שקל לזוג. 3 לילות בנפטון אילת - החל מ-3,660 שקל. חבילה אירוח "מלודיה": 4 לילות בדן אילת – החל מ-6,250 שקל לזוג. 4 לילות בנפטון אילת - החל מ-4,200 שקל לזוג. כל המחירים כוללים לינה על בסיס ארוחת בוקר וכניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל.
מלון דן אילתמלון דן אילת
מארח את הפסטיבל זו השנה התשיעית. מלון דן אילת. צילום: סיון פרג'

מה בפסטיבל?

הפסטיבל יארח לראשונה בארץ את תזמורת הבארוק האיטלקית "אקדמיה ביזנטינה", שזכתה באחרונה בפרס גרמופון. התזמורת תופיע בהובלתו של הכנר הוירטואוז, אלסנדרו טמפיירי, שיבצע גם קונצ'רטי לכינור ולוויולה ד'אמורה. עוד תעלה התזמורת קונצרט בכיכובה של זמרת המצו סופרן, דלפין גאלו. עוד בפסטיבל, תזמורת מוצרט מלונדון, מקהלת קלייר קולג' והמנצח גרהם רוס יבצעו את "הבריאה" מאת היידן. כמו כן תבצע מיצירות מוצרט, פרוקופייב ואחרים. בתחום המוסיקה הקלה יארח הפסטיבל את היוצר שם טוב לוי במופע חדש עם חמישיית הבראס קפריזה ובה עיבודים חדשים לשיריו הוותיקים לצד יצירות ישראליות לחמישיית בראס. בערב שבת יעלה הפסנתרן והזמר שלומי שבן ערב מיוחד בו יארח את יוני רכטר.
שם טוב לוישם טוב לוי
גם הוא יופיע במסגרת אירועי הפסטיבל השנה. היוצר שם טוב לוי. צילום: ז'ראר אלון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמטיילים בארץדן אילתמלון נפטון אילת

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: