אא

קווי חופשה: חבילות קוויקי לכרתים ורודוס - עד 72 שעות ללא בדיקות קורונה לטסים

קווי חופשה: ״מוצר הנותן מענה גם לאלו שקצרים תקציבית ועדיין רוצים ליהנות מחופשה קצרה בחו"ל, או לכאלו שמחפשים בריחה קטנה לחו"ל שאינה דורשת הוצאות כספיות מלבד עלות החופשה״

רודוס. צילום: 123rf רודוס. צילום: 123rf

קווי חופשה וחברת התעופה היוונית בלו בירד איירוויס מתחילות לשווק לקהל הרחב חבילות נופש של עד 72 שעות, לכרתים ולרודוס, ללא צורך בביצוע בדיקת קורונה לפני טיסת חזור מיעד הנסיעה לישראל.

על פי הנחיית משרד הבריאות מחויבים כל הטסים לחו"ל לתקופה של מעל ל- 72 שעות לבצע בדיקת קורונה ביעד הנסיעה טרם חזרתם לישראל ולהציגה בפני חברת התעופה בעת הצ'ק אין.

חברות התעופה אינן רשאיות לקבל לטיסה נוסעים ללא תוצאות בדיקה שלילית באנגלית ונוסעים אלה לא יוכלו לטוס עד לביצוע הבדיקה וקבלת התוצאות. דרישת משרד הבריאות היא לבדיקה מסוג PCR  בלבד.

כאמור, כעת בזכות לוח הטיסות הנרחב של חברת התעופה היוונית בלו בירד איירוויס מתל אביב לאיים היוונים כרתים ולרודוס, ובהמשך גם ליעדים נוספים, החלה סיטונאית התיירות קווי חופשה, לשווק לקהל הרחב חבילות נופש למגוון מלונות 5 כוכבים, בכרתים וברודוס, ללילה אחד או 2 לילות.

את החבילות ניתן להזמין הן במהלך סוף השבוע (יציאה בימי חמישי או שישי) והן ביציאות במהלך כל יתר ימות אמצע השבוע.

מדובר בשני יעדים קלאסיים לחופשת סיטי ברייק קצרה במרחק של כשעה טיסה מתל אביב, שכוללת: ריזורט מפנק במלונות הדגל של קווי חופשה, ברודוס : RHODES BAY או SHERATON ובכרתים AQUILA ATLANTIS או CRETA MARIS או AQUILA ELOUNDA, בשילוב דיוטי פרי, מסעדות, טברנות, שופינג במיטב הרשתות הבינלאומיות, ביקור בג'מבו כמובן, ופינוק במתקני המלונות המשווקים בבלעדיות על ידי קווי חופשה.

את חופשות הקוויקי שאינן דורשות בדיקה בחזור (למחוסנים) וחוסכות לזוג הוצאה כספית של כ 100 € ניתן להזמין במחירים של החל מ 189 € בלבד לאדם, כשהמחיר כולל: טיסות, העברות, לינה, ובסיס אירוח חצי פנסיון או הכל כלול.

מקווי חופשה נמסר: ״אנו שמחים להביא עוד מוצר שנותן מענה גם לאלו שקצרים תקציבית ועדיין רוצים ליהנות מחופשה קצרה בחו"ל, או לכאלו שמחפשים בריחה קטנה לחו"ל שאינה דורשת הוצאות כספיות מלבד עלות החופשה, בהתאם לבית המלון שהוזמן. החל מה 15.5 יוון נפתחה במלואה, בתי הקפה, המסעדות, הטברנות והחנויות נפתחו ופועלים מבוקר עד הלילה. אין סגר או כל מגבלה, ברודוס הקזינו גם נפתח למבקרים ובבתי המלון כל המתקנים פועלים, תוך הקפדת יתר על היגיינה, ניקיון, ושמירת בריאות הציבור.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהדיל החםקווי חופשה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: