אא

ריינאייר חוזרת לארץ בתחילת יולי

החברה תפעיל 40% מטיסותיה ברחבי אירופה בחודש יולי ותקפיד על מגוון אמצעי מיגון בנמלי התעופה ובמטוסים, כולל בדיקת חום. כל הנוסעים ואנשי הצוות יחבשו מסכות. שירות מזון ושתייה יהיה מוגבל וייאסר התור לתאי השירותים

צילום: 123rf צילום: 123rf
ריינאייר הודיעה היום על כוונתה לחזור להפעיל 40% מטיסותיה הרגילות החל ב-1 ביולי, בכפוף להסרת ההגבלות הממשלתיות על טיסות פנים באיחוד האירופי ובנקיטת אמצעים יעילים לבריאות הציבור בשדות תעופה. ריינאייר תפעיל לוח יומי של כמעט 1,000 טיסות, ותשחזר 90% מרשת הקווים שלה לפני משבר הקורונה, והחל מחודש יולי תתחיל לטוס מרוב 80 בסיסיה ברחבי אירופה בתדירות מופחתת בשלב הראשון. ריינאייר פרסמה גם הוראות בריאות ובטיחות ומבקשת מהנוסעים להקפיד עליהן. ההוראות כוללות, בין השאר: צ'ק-אין מקוון, הורדת בורדינג-פס לטלפון, כמו גם בדיקות חום בכניסה לשדה התעופה וחבישת מסכות פנים בכל עת בטרמינל ובמטוסים. כל המטוסים של ריינאייר מצוידים במסנני אוויר HEPA (בדומה לאלה בטיפול נמרץ בבית חולים) וכל משטחי הפנים של המטוסים מחוטאים מדי לילה בכימיקלים, אשר יעילים ליותר מ-24 שעות. כמו כן, נציגי החברה יעודדו התרחקות חברתית בשדות תעופה ובמטוסים במידת האפשר. צוות תא הנוסעים של ריינאייר יחבוש מסכות פנים ויציע שירות מוגבל של חטיפים ושתייה ארוזים, אך ללא מכירות במזומן. תור לתאי השירותים ייאסר וגישה אליהם תועמד לרשות הנוסעים על פי דרישה.
גם טיסותיה של ריינאייר לישראל תתחדשנה בתחילת יולי. הקווים הראשונים שיפעלו יהיו: בודפשט – החל מ-25 אירו, וינה – החל מ-27 אירו, אתונה – החל מ-30 אירו, ורשה – החל מ-30 אירו, סופיה – החל מ-38 אירו. בולוניה – החל מ-56 אירו. (כל המחירים, כמובן, לכיוון אחד) בהמשך החודש יחלו לפעול גם הקווים לקרקוב ולבריסל-שרלרואה. מהיום ניתן להזמין טיסות באתר החברה. כאמצעי נוסף לבריאות הציבור, ריינאייר תדרוש מכל הנוסעים ביולי ואוגוסט למלא פרטים (בנקודת הצ'ק-אין) כמה זמן ביקורם המתוכנן יימשך ומה הכתובת שלהם בעת ביקור במדינה אחרת באיחוד האירופי. פרטי קשר אלה יסופקו לממשלות האיחוד האירופי כדי לעזור להן לפקח על כל תקנות הבידוד, הנדרשות מהמבקרים בטיסות בתוך האיחוד האירופי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםריינאייראתונהבודפשטוינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: