אא

רשת מלונות בראון: מעמיקה מבצעים

אפקט הקורונה: רשת מלונות בראון מעמיקה עוד יותר את מבצעי האביב שלה במלונותיה בתל אביב ובירושלים נוכח גל הביטולים. כמה הנחה היא מציעה למזמינים לינה?

מלון בראון פוליהאוס. צילום: אסף פינצ'וק מלון בראון פוליהאוס. צילום: אסף פינצ'וק
 

הערים ירושלים ותל אביב המתבססות לרוב על תיירות חוץ, ספגו מכה כואבת בעקבות גל הביטולים עם התפרצות הקורונה, ומכה כואבת אף יותר עם ההכרזה על איסור כניסת זרים לישראל אלא אם חתמו על הצהרה המחייבת אותם קודם בכניסה לבידוד של 14 יום.

וכצפוי, רשתות בתי מלון בערים הללו נאלצות להגיב למצב. כך למשל, רשת ישרוטל הודיעה אתמול כי החליטה לסגור את מלון ישרוטל טאואר בתל אביב נוכח המצב.

רשת מלונות בראון, שפרסמה לפני מספר ימים מבצעים, מעמיקה היום עוד יותר את המבצעים שהיא מציעה במלונותיה בירושלים ובתל אביב כדלקמן:

40% אחוזי הנחה למזמינים עד ה-16 באפריל 2020 חופשה באחד מהמלונות הבאים:

תל אביב: בראון TLV, בראון ביץ' האוס תל אביב, לייטהאוס, פוליהאוס, דייב גורדון, דייב לוינסקי.

ירושלים: וילה בראון, וילה במושבה.

  Pol House. צילום: אס, פינצ'וק   ילד חינם בהזמנת חופשה משפחתית בלייטהאוס ובבראון ביץ' האוס – ילד ראשון בחינם. עד ה-16 באפריל. מבצע טרום-פתיחה ב-Hôtel BoBo: הנחה של 30% למזמינים עד ה-1 באפריל 2020. לילה שני ב-50% הנחה. למזמינים חופשה בווילה בראון ירושלים, עד ה-4 באפריל. ספא במתנה במבחר מלונות בתל אביב: עיסוי שוודי זוגי בן 50 דקות לכל אורח במתנה בהזמנת חופשת אביב זוגית הכוללת לינה וארוחת בוקר במסעדת המלון או באחד מבתי הקפה הסמוכים. המלונות המשתתפים: לייטהאוס, בראון ביץ' האוס תל אביב, פוליהאוס, בראון TLV למזמינים עד לתאריך 31 במרץ 2020.   ווילה בראון. צילום: אסף פינצוק  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות בראון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: