אא

שורדים וחוגגים: כוכבי הישרדות באירוע של שגרירות הפיליפינים לכבוד פתיחת המדינה לתיירים

על גג שגרירות הפיליפינים בתל אביב, הגיעו אמש (שלישי) מתמודדי העונה הנוכחית של הישרדות VIP למפגש חגיגי שאירח שגריר הפיליפינים בישראל, מר אלברטו מקירוג, אשר הביע תקווה כי יחזרו בקרוב לבקר בפיליפינים, "לא כמשתתפי הישרדות אלא כתיירים."

כוכבי הישרדות VIP ואנשי שגרירות הפיליפינים בתל אביב. צילום: משרד התיירות ושגרירות הפיליפינים בישראל כוכבי הישרדות VIP ואנשי שגרירות הפיליפינים בתל אביב. צילום: משרד התיירות ושגרירות הפיליפינים בישראל
על גג שגרירות הפיליפינים בתל אביב התקיים אמש (שלישי) מפגש חגיגי ומיוחד, שבו אירח שגריר הפיליפינים בישראל, מר אלברטו מקירוג, את מתמודדי העונה הנוכחית של 'הישרדות VIP', המשודרת ברשת 13. למרות שכבר חזרו לארץ לפני מספר חודשים, האירוע הצבעוני העלה בהם נשכחות מהאי. השורדים לבשו את התלבושות הפיליפינים המסורתיות, למדו את רזי הריקוד המסורתי והתכבדו במאכלים טיפוסיים למטבח הפיליפיני. שורדים וחוגגים. צילום: אור גפן בין השורדים שהתייצבו לאירוע המתוקשר: מייקל לואיס, ג'קי אזולאי, מעיין אשכנזי, ליזה ביך, פאני בוזגלו, שירה פרבר, לייה גיל, יונתן בשן, אודליה סויסה, יובל שם טוב, דנדן בולוטין, ורד בוסקילה, הנרי דוד, וזהר שטראוס. האירוע התקיים בשיתוף עם משרד התיירות של הפיליפינים (PDOT), שגרירות הפיליפינים בישראל ורשת 13. השגריר מקירוג בירך את השורדים: "אני מקווה שבקרוב תוכלו לחזור לפיליפינים, לא כמשתתפי הישרדות אלא כתיירים. נשמח לקדם את פניכם, ולידיעתכם, החל מאפריל 2022 יהיו גם טיסות ישירות מתל אביב למנילה." גולן יוסיפון, נציג משרד התיירות של הפיליפינים בישראל, הוסיף ואמר שאת הטיסות תפעיל חברת התעופה פיליפין איירליינס, המיוצגת בישראל בידי אופן סקיי. הפיליפינים נפתחת בהדרגה לתיירים מחוסנים, אך יש לציין שישראל (וגם ארה"ב) עדיין לא כלולות ברשימת המדינות הירוקות של מדינת האיים. יש לקוות שההכרזה על טיסות ישירות באפריל 2022 היא סימן מבשר טובות.  
משתתפי הישרדות VIPמשתתפי הישרדות VIP
שגריר הפיליפינים בישראל, אלברטו מקירוג, ומשתתפי הישרדות VIP. צילום: אינגה מיכאלי בתוך כך הכריזה שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, כי הפיליפינים תארח במרס 2022 את וועידת התיירות העולמית הגדולה WTTC, בהשתתפות מעל 800 נציגים מרחבי העולם. בוועידה ישתתפו מנכ"לים, נשיאים ונציגים בכירים של 100 החברות הגדולות בעולם בתחום התיירות, ותינתן במה גם למאות אתרי תיירות מרחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: