אא

אוהל המחאה של ענף התיירות: "ישראל כץ עזור לנו להמריא מחדש"

שבוע המחאה של ענף התיירות נפתח הבוקר (א'), עם הקמתו של אוהל מחאה מול משרד האוצר בירושלים כמהלך מקדים ומקביל להפגנה הגדולה המתוכננת ביום ג' הקרוב. המפגינים לשר האוצר: "רד לכאן והקשב לצרותינו. לא רוצים להחליף את שמנו למובטל בטיטו". צפו בקולות ובתמונות

טלי לאופר באוהל המחאה של ענף התיירות. צילום: ספיר פרץ טלי לאופר באוהל המחאה של ענף התיירות. צילום: ספיר פרץ

מול משרד האוצר בירושלים הוקם הבוקר (א') אוהל המחאה של ענף התיירות תחת סלוגנים רבים בהם, "ישראל כץ - עזור לנו להמריא מחדש". מארגני המחאה דורשים משר האוצר הנכנס, ישראל כ"ץ, שלושה דברים עיקריים: 1. להאריך את תקופת החל"ת שעומדת להסתיים בעוד 3 ימים בחודשיים נוספים. 2. לגבש מתווה מסודר לפתיחת השמיים. 3. להעניק סיוע מיידי לעסקי התיירות שנפגעו מהקורונה. טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות אמרה לפספורטניוז באוהל המחאה: "היום אנחנו מקימים כאן אוהל המאבק והמחאה של כל ענף התיירות. כל הגופים מיוצגים בו. האוהל יעמוד כאן מול משרד האוצר עד יום רביעי במשך כל היום. יהיו כאן כל נציגי התיירות באשר הם. נארח כאן שרים וחברי כנסת. נושיב את כולם להקשיב לנו שייתנו מענה. הענף הזה מושבת מזה חמישה חודשים. עסקים על סף קריסה. לא קיבלו טיפת חמצן ורוב העובדים נמצאים בחל"ת. עוד 3 ימים, אם לא תהיה הארכת חל"ת, עשרות אלפי מפוטרים ומשפחות ישארו בלי פרנסה. לא קיבלנו כלום. אנחנו קוראים לשר האוצר לסייע לענף כדי שיידע איך להתנהל. הענף הזה תורם 40 מיליארד שקל כל שנה. שר האוצר אתה לא רוצה לוותר על 40 מיליארד שקל בשנה".

זוהר אשכר, מדריך טיולים קרא ברמקול מאוהל המחאה לשר האוצר בבניין ממול, "אנחנו קוראים לך לרדת לכאן ולהקשיב לצרותינו. סגרתם את ענף התעופה והתיירות החל מחודש פברואר. עד עכשיו אין פתרון. מצאתם פתרון קראיטיבי לרשות שדות תעופה. אנחנו דורשים לפחות להיות שווים. אם שדה התעופה סגור אנחנו לא יכולים לטוס על כנפי נשרים. דורשים לקבל שוויון". ארלה סמואל יו"ר ארגון מדריכי טיולים לחו"ל קרא ברמקול, "אנחנו לא רוצים לשנות את שמנו למובטל בטיטו". בין קריאה לקריאה השמיעו מארגני אוהל המחאה שירים כמו "בדד אלך" ו"יום אחד אפרוס כנפיים" כמשל למצבם. זאת ועוד, כ-10 ממארגני המחאה צפויים לישון באוהל המחאה החל מהלילה ועד יום רביעי.
אוהל המחאה של ענף התיירותאוהל המחאה של ענף התיירות
אוהל המחאה של ענף התיירות. צילום: ספיר פרץ
אוהל המחאה של ענף התיירותאוהל המחאה של ענף התיירות
טלי לאופר באוהל המחאה של ענף התיירות. צילום: ספיר פרץ
המחאה של ענף התיירותהמחאה של ענף התיירות
אוהל המחאה של ענף התיירות. צילום: ספיר פרץ
אוהל המחאה של ענף התיירותאוהל המחאה של ענף התיירות
אוהל המחאה של ענף התיירות. צילום: ספיר פרץ
ארלה סמואל יו"ר ארגון מדריכי טיולים לחו"לארלה סמואל יו"ר ארגון מדריכי טיולים לחו"ל
ארלה סמואל יו"ר ארגון מדריכי טיולים לחו"ל. צילום: ספיר פרץ
נציגי ענף התיירות שמפגינים כעת מול משרד האוצרנציגי ענף התיירות שמפגינים כעת מול משרד האוצר
נציגי ענף התיירות שמפגינים כעת מול משרד האוצר בירושלים. צילום: ספיר פרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעותטלי לאופר אפשטיין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: