אא

אחרי 272 יום על הקרקע המריא הבוקר מטוס ארקיע לשדה"ת רמון

מטוס מסוג אמבראייר 195 של ארקיע על שמה של הזמרת המנוחה, שושנה דמארי, המריא הבוקר (ה') לנמל התעופה רמון אחרי 272 יום על הקרקע. עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל לפספורטניוז: "נוסעים קבועים חזרו לטוס איתנו"

מטוס שושנה דמארי של ארקיע. צילום: דני שדה מטוס שושנה דמארי של ארקיע. צילום: דני שדה
סיבה למסיבה בארקיע. אחרי 272 ימים על הקרקע, המריא הבוקר (חמישי) מטוס החברה מסוג אמבראייר 195 על שמה של הזמרת המנוחה, שושנה דמארי מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה ע"ש אילן רמון סמוך לאילת.

החל מהיום תפעיל ארקיע 2 טיסות יומיות לעיר הדרומית, טיסת בוקר וטיסת אחה"צ. בהמשך, תוסיף החברה טיסת צהריים ועם פתיחת בתי המלון בעיר תוסיף תדירויות נוספות. מארקיע נמסר כי לצורך כך הוחזרו לעבודה עובדי קרקע של ארקיע באילת וכן עובדי השינוע של החברה בנתב"ג.

עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל אמר הבוקר לפספורטניוז כי בטיסה שיצאה הבוקר הייתה בתפוסה נמוכה. "טסו מעל 50 נוסעים במטוס של 120 מושבים. אבל זה היום הראשון אחרי 7 חודשים", אמר והוסיף כי "הטיסה שתצא היום בשעה 15:30, כמעט מלאה. זה יפה ואנחנו מאוד מרוצים. רוב הנוסעים אילתים". עוד לדבריו, "מבדיקת תמהיל הנוסעים אנחנו רואים שנוסעים קבועים שלנו חזרו לטוס איתנו כי נוסעים אוהבים לטוס עם האמבראייר שהוא מטוס שקט ומהיר יותר. הטיסה מנתב"ג לרמון אורכת 33 דקות בלבד".

ארקיעארקיע
חידשה הבוקר את טיסותיה לאילת. צילום: יח"צ ארקיע

ארקיע זכתה במכרז של רת”א במסגרתו המדינה צפויה לסבסד חלקית, בסכום נמוך מאוד את הטיסות שיצאו ריקות. כדי למשוך מחדש את הנוסעים, ארקיע יצאה במבצע מיוחד לתושבי אילת, טיסה החל מ-69 שקל.

מתחילת 2020, ארקיע הטיסה בקו לאילת 140,253 נוסעים, 46.21% מכלל הנוסעים לעומת 630,053 נוסעים בתקופה המקבילה ב-2019, אז היא הטיסה כ-68% מכלל הטסים על הקו לעיר הדרומית, ירידה של כ-78%. ישראייר, שלא הפסיקה לאורך כל המשבר לטוס לאילת, הטיסה מתחילת השנה 160,802 נוסעים, כ-53% מכלל הנוסעים לעומת 287,474 נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-44%.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: