אא

'איזי ג'ט הולידייס': מיזם חדש של חברת התעופה

בנוסף להשקת מיזם של חבילות חופשה, החברה הבריטית מציינת עלייה בהכנסות ובמספר הנוסעים בשנת הכספים החולפת, שהסתיימה ב-30 בספטמבר, ומכריזה גם על קיזוז מוחלט של פליטת הפחמן מהדלק בטיסותיה

איזי ג'ט. צילום: יח"צ איזי ג'ט. צילום: יח"צ
חברת התעופה הבריטית הודיעה על השקת המיזם 'איזי ג'ט הולידייס' בבריטניה לפני חג המולד. החברה תציע חבילות חופשה בערים וביעדי הנופש, אליהם טסה איזי ג'ט. החברה מציינת, כי לקוחותיה יוכלו לבחור "מתוך מגוון עצום של אפשרויות טיסה ובתי מלון, והכל במחירים משתלמים". יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט, אמר: "המיזם החדש שלנו יביא גמישות וערך מצוין לשוק הנסיעות. כעת אנו יכולים להציע ללקוחותינו יותר ממאה יעדי חופשה בערים ולאורך חופי הים, תוך התאמה בין רשת הטיסה הטובה ביותר באירופה ויותר מ-5,000 המלונות הטובים ביותר באירופה. אנו מאמינים כי קיימת הזדמנות בשוק לגורם חדשני, רלוונטי וגמיש". לסיכום שנת הכספים, שהסתיימה ב-30 ספטמבר, עפ"י השיטה הבריטית, מדגישה החברה כמה נתונים:
  • מספר הנוסעים לשנה החולפת עלה בשיעור של 8.6% ל-96.1 מיליון
  • ההכנסות גדלו בשיעור של 8.3% ל -6,385 מיליון ליש"ט
  • החברה יישמה תוכנית חיסכון של 139 מיליון ליש"ט במהלך השנה
  • הרווח הכספי לפני מס ירד ב-26% לרמה של 427 מיליון ליש"ט בהתאם לתחזית
  במקביל לפרסום התוצאות בשנה החולפת וההכרזה על השקת 'איזי ג'ט הולידייס', מכריזה החברה על כך, שתקזז באופן מוחלט את פליטת הפחמן מהדלק המשמש בטיסותיה, וכך תהפוך לחברת התעופה הראשונה בעולם עם פליטת אפס פחמן. המנכ"ל לונדגרן הוסיף: "לאיזי ג'ט מסורת של טיסות מופחתות פחמן, וכבר עתה אנו פולטים פחות פחמן מחברות תעופה רבות. עם זאת, העדיפות שלנו היא להמשיך לעבוד על צמצום פליטת הפחמן בטווח הקצר יחד עם עבודה בטווח הארוך בפיתוח טכנולוגיה, שתאפשר לתמוך בפיתוחים חדשים, כולל מטוסים חשמליים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכלליאיזי ג'טיוהאן לונדגרן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: