אא

אייר פראנס קוטפת פרסים

חברת התעופה הצרפתית זכתה בפרס על האיכות בהיצע היינות והשמפניה, שהיא מציעה לנוסעי המחלקה הראשונה, La Première בטיסותיה בתחרות Business Traveller's Cellars in the Sky לשנת 2018. בנוסף, זכתה אייר פראנס גם בתואר "חברת התעופה בעלת רשימת היינות הטובה ביותר" לשנת 2018

אייר פראנס . צילום: יח"צ אייר פראנס . צילום: יח"צ
במסגרת טקס הענקת פרסי Business Traveller's Cellars in the Sky שהתקיים בחודש האחרון בלונדון, חברת התעופה אייר פראנס, זכתה בפרס על האיכות בהיצע היינות והשמפניה, שהיא מציעה לנוסעי המחלקה הראשונה, La Première. השנה, החברה זכתה בפרס עבור השמפניה היוקרתית הטובה ביותר המוגשת במחלקה הראשונה, La Première, עם שמפניה מסוג Taittinger Comtes de Champagne blanc de Blancs 2006. פאולו באסו, היינן הרשמי של הקבוצה והסומלייה הטוב בעולם לשנת 2013, בוחר בקפידה את מבחר היינות ובקבוקי השמפניה יחד עם תיירי דסאוף ומישל בטאן, מחברי מדריך היין הצרפתי המוביל Bettane+Desseauve, אשר חתומים על רשימת היינות והשמפניות הרשמית של הקבוצה.

בכל שנה, אייר פראנס מגישה 800,000 בקבוקי יין במחלקת ה-La Première ובמחלקת העסקים, לצד 750,000 בקבוקי שמפניה, אשר מוגשים גם במחלקת התיירים. כל היינות והמשקאות נבחרים בקפידה, על פי פרמטרים הקשורים לעמידות בסביבה אווירית, במיוחד לאור האוויר היבש וללחצי תא המטוס, אשר משנים את אופן תפישת הטעם. בנוסף, בתחרות '’China’s wine list of the year חברת אייר פראנס זכתה גם בתואר "חברת התעופה בעלת רשימת היינות הטובה ביותר" לשנת 2018 וקיבלה אות "שלוש כוסות" (בדומה לכוכבי המישלן היוקרתיים אשר מוענקים לשפים מובילים), עבור מבחר היינות שלה במחלקת ה-La Première.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאייר פראנסחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: