אייר פראנס: חברת הבת HOP הופכת ל-Air France Hop

בנג'מין סמית', מנכ"ל קבוצת התעופה הצרפתית - הולנדית, ממשיך במגמת האחידות וחיזוק המותג של אייר פראנס, ואומר: "אנו חייבים להציג את עצמנו בצורה ברורה יותר ולהדגיש את הערכים ואת היתרונות של המותג אייר פראנס"

צילום: shutterstock

אייר פראנס החליטה שהמותג HOP!, ששימש אותה בפעילות האזורית בקווי הפנים בצרפת, יוחלף בשם הברור יותר: Air France HOP.

זהו צעד נוסף במגמה, שמוביל המנכ"ל החדש של קבוצת אייר פראנס – KLM, בנג'מין סמית', לחזק את הזהות והאחידות תחת שם המותג הצרפתי המרכזי, אייר פראנס, שיהיה ברור לכל הלקוחות של החברה.

הצעד הראשון היה ההחלטה על ביטול המותג Joon ושילובו המוחלט בפעילות של אייר פראנס, והצעד השני, הינו כעת  של שינוי השם HOP! ל-Air France HOP

בנג'מין סמית' החליט לבסס את פעילות קבוצת התעופה על שני שמות מותג מובילים, אייר פראנס ו-KLM, כשגם הפעילות האזורית שלהן תפעל תחת שמות המותג שלהן, Air France HOP ו- KLM Cityhopper, והן מציעות שירותי לואו-קוסט תחת שם המותג 'טרנסאוויה', הפועל גם בצרפת וגם בהולנד.

"זהו צעד לקראת איחוד כוחם של המותגים שלנו והגדלת הבהירות והעקביות הכוללת של קבוצת אייר פראנס-KLM", אמר בנג'מין סמית' על המהלכים האחרונים. "לנוכח התחרות בשוק, אנו חייבים להציג את עצמנו בצורה ברורה יותר ולהדגיש את הערכים ואת היתרונות של המותג אייר פראנס".

צילום: shutterstock

 

נושאים שמוזכרים בידיעה