אא

אייר פראנס, ק.ל.מ, וירג'ין ודלתא מחזקות את השותפות

הסכמי קוד-שייר ראשונים בין 3 החברות האירופיות ודלתא האמריקנית, בהמשך לאישור השותפויות העסקיות ביניהן ע"י רשויות הרגולציה האירופיות, יציעו לנוסעים מגוון עצום של קווים טרנסאטלנטיים

אייר פראנס - KLM. צילום: יח"צ אייר פראנס - KLM. צילום: יח"צ
חברות התעופה האירופיות: אייר פראנס, ק.ל.מ ווירג'ין אטלנטיק השיקו הסכמי קוד-שייר, צעד נוסף להידוק המיזם העסקי המשותף ביניהן ובין דלתא אייר ליינס האמריקנית. כזכור, אשתקד קבוצת התעופה אייר פראנס-ק.ל.מ השלימה רכישת 31% ממניות חברת וירג'ין אטלנטיק הבריטית, כשזה מכבר חברת התעופה האמריקנית, דלתא אייר ליינס, מחזיקה 49% ממניות וירג'ין אטלנטיק, וכך ברשות קבוצת וירג'ין, מיסודו של ריצ'רד ברנסון, נותרו רק 20% ממניות החברה הבריטית. כמו כן, דלתא מחזיקה 8.80% ממניות קבוצת אייר פראנס-ק.ל.מ. במלים אחרות, 4 חברות התעופה קשורות זו בזו באינטרסים עסקיים, שהובילו למיזם משותף, ומעתה גם לשיתוף פעולה מעשי. השותפות בין החברות אושרה ע"י רשויות הרגולציה האירופיות והן מצפות גם לאישור רשות התעופה האמריקנית.   צילום shutterStock הסכם הקוד-שייר החדש בין החברות מציע לנוסעי וירג'ין אטלנטיק 58 קווים טרנסאטלנטיים חדשים מ-18 נמלי תעופה בבריטניה דרך פריס ואמסטרדם, בעוד שלנוסעי אייר פראנס וק.ל.מ תהיה גישה ל-24 קווים חדשים בין בריטניה לארצות הברית בטיסות של וירג'ין או של דלתא דרך נמלי התעופה של לונדון הית'רו או מנצ'סטר. הנוסעים של כל אחת מ-4 החברות יכולים לבצע הזמנה אחת בלבד לרצף של טיסות המשך בכל שאר החברות, והנוסעים, שיטוסו בטיסות קוד-שייר בין החברות, יוכלו לצרף לזכותם נקודות של מועדוני הנוסע המתמיד של החברות האחרות.
וירג'ין אטלנטיקוירג'ין אטלנטיק
וירג'ין אטלנטיק. צילום 123rf 4 חברות התעופה עדיין מצפות להשלמת אישורי הרגולציה האמריקנית לשותפות טרנסאטלנטית מלאה בהמשך השנה, שותפות שתציע יותר מ-300 טיסות טרנסאטלנטיות מדי יום, מהן 108 טיסות ישירות, ויותר מ-340 יעדים בין בריטניה, אירופה ואמריקה הצפונית.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר פראנסוירג'ין אטלנטיקק.ל.מ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: