אייר פראנס-ק.ל.מ מאיימות בניתוק סוכני הנסיעות

קבוצת התעופה מצויה בהליך גישור מול הסוכנים, ודורשת מהם לא לתבוע את הקבוצה בגין עמלות במשך ההליך. מי שלא ייענה לדרישה, עלול להיות מנותק ממערכת ההזמנות. אייר פרנס KLM: "מאשרים שנשלחו הודעות לסוכני הנסיעות הנוגעים בתובענה"

אייר פראנס ק.ל.מצילום: Shutteratock

התפתחות ביחסים בין סוכני הנסיעות לקבוצת התעופה אייר פראנס-KLM.

סוכני הנסיעות נמצאים בימים אלה בהליך גישור מול חברות התעופה, עפ"י פסיקת בית המשפט.

כזכור, הסוכנים הגישו נגד חברות התעופה תביעה על הורדת העמלות לאפס, ובית המשפט שלח את הצדדים להליך גישור.

קבוצת התעופה פנתה אתמול (שני) במכתב רשום לסוכני הנסיעות עליו חתום ג'רום סלמי המנהל האזורי של קבוצת התעופה למזה"ת, בדרישה כי בתקופת הגישור הם לא יגישו תביעה נגד חברות התעופה בגין העמלות.

אייר פראנס ו-KLM מבקשות מהסוכנים לחתום על התחייבות זאת עד ה-28 בפברואר. החברות מציינות כי סוכנים שיבחרו לא להתחייב, עלולים להיות מנותקים ממערכת ההזמנות, ולא יוכלו להזמין כרטיסי טיסה של אייר פראנס-KLM החל מה-1.3.2019.

הסוכנים הופתעו מהמהלך של קבוצת התעופה, ובהתאחדות סוכני הנסיעות מתכוונים לקיים היום (רביעי) התייעצות עם עורכי הדין כיצד להגיב על דרישת אייר פראנס -KLM.

מקבוצת אייר פראנס KLM נמסר בתגובה: "מסגרת תביעה אזרחית 53510-12-11 במסגרתה חברות התעופה אייר פרנס וק.ל.מ נתבעו על ידי התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות ואח', אייר פרנס וקלמ מאשרות שנשלחו הודעות לסוכני הנסיעות הנוגעים בתובענה, לגבי אפשרות של סיום מינויים של אותם סוכני נסיעות כסוכני יאט"א מורשים מטעם אייר פרנס וקלמ, והכל בהתאם להוראות הסכם הסוכנות (Resolution 824)".

 

 

 

 

 

נושאים שמוזכרים בידיעה