אייר קנדה אירחה כנס מתאמי נסיעות וסוכנים עסקיים

בכנס סיפרה רות בן צור, מנכ"לית החברה בישראל על נתוני השיא של אייר קנדה ב-2018 ועל ההשקעה בשנתיים האחרונות של יותר מ-12 מיליארד דולר במטוסים כולל פתיחת 85 קווים חדשים. בנוסף, החברה הציגה מערכת הזמנות חדשה שתושק בקרוב בישראל

צילום: יח"צ

 

שורת חידושים, שיפורים ואמצעי עזר מודרניים לטובת הלקוח העסקי, נפרשו הבוקר בפני באי כ-100 מתאמי נסיעות וסוכנים עסקיים אשר התארחו הבוקר (ראשון), בכנס השנתי של אייר קנדה.
רות בן צור, מנכל"ית אייר קנדה סיפרה למשתתפים כי שנת 2018 הייתה שנת שיא מבחינת התוצאות העסקיות של החברה עם הכנסה תפעולית של  18 מילארד $ ק. רווח תפעולי של 1.74 מיליארד $ ק. EBITDAR של 2.851 מיליארד $ ק. ונזילות של 5.7 מיליארד $.
בן צור ציינה שאייר קנדה השקיעה במהלך השנתיים האחרונות יותר מ-12 מיליארד $ במטוסים והגדילה את הקיבולת שלה בקווים הבינלאומיים בחמישים אחוז עם פתיחתם של 85 קווים חדשים הן ליעדים בינלאומיים והן לארצות הברית.
עוד שמעו באי הכנס מפיה של המנהלת המסחרית , אניטה אסמן כי אייר קנדה  תשיק בשנה הבאה את התוכנית הנאמנות האולטימטיבית ללקוחותיה.
חידוש נוסף עליו שמעו באי הכנס מפיה של מנהלת המכירות, ורדה הרצוג הוא השקת מערכת הזמנות חדשה שתושק על ידי אייר קנדה בסוף השנה, מערכת  Altea – מערכת חדישה אשר צפויה לשרת את סוכני הנסיעות ביתר יעילות ומהירות תוך כיסוי כל צרכייהם ובקשותיהם של הלקוחות.
אחת ההפתעות שציפתה לבאי  הכנס הייתה מערכת מציאות מדומה, VR בה סיירו בצורה וירטואלית במטוס הדרימליינר החדיש של אייר קנדה וביקרו במחלקה היוקרתית Air Canada Signature Class,כמו גם, במחלקת הפרימיום אקונומי הייחודית של אייר קנדה ובמחלקת התיירים.

מערכת מציאות מדומה, VR . צילום יח"צ

נושאים שמוזכרים בידיעה