“אין בכוונת בריטיש איירוויס לשקול מחדש תשלום עמלות”

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
כך אמר לפספורטניוז אלכס קרוז, מנכ"ל ויו"ר חברת התעופה הבריטית במפגש במטה החברה בשדה התעופה הית'רו. מה הוסיף ואמר קרוז על פעילות בריטיש איירווייס בישראל ועל התחרות בקו ללונדון?

 

יו”ר ומנכ”ל בריטיש איירווייס, אלכס קרוז, אירח בלשכתו במטה החברה בהית’רו עיתונאים מישראל שהוזמנו לטיסת הבכורה של מטוס הנוסעים החדיש ביותר בעולם, איירבוס A350-1000 בקו תל-אביב – לונדון.

קרוז נשאל ע”י “פספורט” לגבי תשלום עמלה לסוכני הנסיעות בישראל, תוך שהוא מסב תשומת לבו לכך כי חברת וירג’ין החליטה לשלם עמלה לסוכנים עם תחילת פעילותה בישראל, וחב’ אל-על אף היא חזרה לשלם עמלה כזו. בנסיבות אלה, על רקע התחרות הגוברת בין החברות בקו המבוקש ונגיסת נתח מן הטיסות ע”י המתחרה החדשה, נשאל היו”ר ומנכ”ל החברה האם בריטיש איירווייס תמשיך במדיניות של אי-תשלום עמלות לסוכני הנסיעות, או שיש מחשבה מצדה לשקול מחדש את הנושא.

 

אלכס קרוז, מנכ”ל ויו”ר בריטיש איירווייס. צילום: ירון אלישע

 

קרוז השיב כי ההחלטה שלא לשלם עמלה לסוכני הנסיעות היא החלטה מסחרית שקיבלה החברה, ואין כוונה לשנותה. לדבריו, הקו תל-אביב – לונדון הוא קו רווחי עבור החברה, הטיסות של בריטיש איירווייס מלאות, ביצועי הקו נבחנים תמיד ע”י החברה, ובשלב זה זוהי ההחלטה שנתקבלה.

המנכ”ל הדגיש כי בריטיש איירווייס הינה חברה ותיקה ויציבה שטסה כבר 100 שנים לישראל ותמשיך לטוס גם ב-100 השנים הבאות (למען הדיוק יצוין, י.א: כי הטיסה הראשונה של החברה התרחשה לפני 87 שנים, בשנת 1932). לדברי קרוז, תוך שהוא שולח עקיצה לחב’ וירג’ין מבלי לנקוב במפורש בשמה, ייתכן ואילו הוא היה משיק היום קו חדש, גם הוא היה מחפש דרכים להגדיל את כמות הנוסעים, אולם בניגוד לחברות אחרות שעורכות ניסיונות, חברת בריטיש איירווייס היא חברה איתנה שאינה נזקקת לפעולות כאלה, אלא מתמקדת באיכות השירות, בשדרוג ובשיפור צי מטוסיה וחוויית הטיסה.

 

הנחיתה של המטוס הראשון של בריטיש איירווייס בישראל ב-1932. צילום: מוזיאון בריטיש איירווייס

 

במענה לשאלה אחרת שהופנתה אליו בנוגע לרווחיות הקו תל אביב – לונדון, אמר קרוז כי הוא נוהג תמיד לבחון את הרווחיות ב-20 הקווים הטובים ביותר של החברה ואת 20 הקווים הגרועים ביותר, והוסיף בחיוך כי הקו לתל-אביב אינו בין 20 הקווים המובילים, אבל גם אינו נכלל ברשימת 20 הקווים הגרועים של בריטיש איירווייס.

 

המטוס הראשון של בריטיש איירווייס בישראל ב-1932. צילום: מוזיאון בריטיש איירווייס

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020
  • תא לחץ

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.