אא

איפה אתם בסוכות ובפסח? בדקנו כמה עולה חופשה בדובאי

איפה אתם בסוכות ואיפה בליל הסדר? בדובאי. סוכני נסיעות ישראלים החלו לשווק חבילות נופש ביעד הלוהט הבא. בשלב זה, רק לישראלים מורשי כניסה (בעלי דרכונים זרים) ובהמשך, עם כניסת הסכם השלום לתוקף, לכל השאר. כמה תשלמו על חבילה, טיסה בלבד וטיול מאורגן? בדקנו

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf
ההתרגשות בשיאה. חופשה בדובאי שעד לפני רגע נראתה לישראלים (שלא בורכו בדרכון זר) כמו חלום רחוק שנות אור, הופכת כעת למציאות עם נרמול היחסים והסכם השלום עם איחוד האמירויות. בין אם לדובאי (הפופולארית והמסקרנת באיחוד האמירויות הכוללת 7 אמירויות) ובין אם לאבו דאבי (בירת איחוד האמירויות), כולם רוצים לנגוס בחלום. סוכני נסיעות ישראלים זריזים שתפסו מיד את הפוטנציאל, החלו כבר לשווק חבילות נופש ביעד הלוהט הבא. בשלב זה, רק לישראלים מורשי כניסה (בעלי דרכונים זרים) ובהמשך, עם כניסת הסכם השלום לתוקף, גם לישראלים שלא בורכו בדרכון זר. דובאי. צילום: 123rf קבוצת "קשרי תעופה", שחתמה על הסכם בלעדיות עם רשת בתי המלון RIXOS המונה 4 בתי מלון בדרגת 5 כוכבים בנסיכות הנוצצת (2 בדובאי ו-2 באבו דאבי), החלה לשווק 3 חבילות נופש בדובאי בחג סוכות הקרוב: חבילה ראשונה, טיסה עם חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס דרך איסטנבול ו-5 לילות במלון RIXOS PREMIUM DUBAI על בסיס ארוחת בוקר במחיר של החל מ-1,639 דולר לאדם בחדר זוגי והחל מ-1,389 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים (עד גיל 12) בחדר. חבילה שנייה, טיסת טורקיש ו-5 לילות במלון RIXOS THE PALM DUBAI על בסיס חצי פנסיון בדובאי מוצעת ב-1,859 דולר לאדם בחדר זוגי והחל מ-1,399 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים (עד גיל 12) בחדר. חבילה שלישית, טיסת טורקיש ו-5 לילות במלון נוסף של הרשת - RIXOS PREMIUM SAADIYAT ISLAND על בסיס הכל כלול מוצעת בסוכות במחיר של החל מ-1,689 דולר לאדם בחדר זוגי והחל מ-1,599 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים (עד גיל 12) בחדר. https://youtu.be/OFA3vrBL9Vs ניר מזור, סמנכ"ל השיווק של קשרי תעופה, "הסכם השלום המתהווה הוא זריקת אופטימיות לענף דווקא בתקופה קשה ביותר. פעלנו במהירות לנצל את קשרינו הענפים ברחבי העולם והצלחנו, במהלך בזק, לחתום על הסכם בלעדיות עם רשת פרימיום ידועה 'ריקסוס' שמפעילה 4 בתי מלון ביעד ועוד 3 בבנייה. נוכל לשווק מידית חבילות נופש למורשי הכניסה בשלב ראשון כבר לחגים הקרובים, ולאחר מכן גם לאזרחים ישראלים כשחתימת ההסכם תושלם". עוד לדברי מזור, "נופש במדינת האמירויות מצית את הדמיון. הציבור הישראלי עומד להיחשף לחוויית תיירות שונה לחלוטין מכל מה שהורגל שהתמורה למחיר שישלם עונה מעל ומעבר לכל ציפייה". מוראט אלפמן, מנהל המכירות הגלובלי של רשת Rixos מסר, "לתעשיית התיירות ייקח זמן להתאושש ממשבר הקורונה. עם זאת, נראה כעת בבירור שאנחנו נכנסים לשלב של ההחלמה. מלונות ריקסוס באיחוד האמירויות, כעת יותר מתמיד, עומדים לצידכם. קשובים להבין את הצרכים שלכם ולכתוב יחד אתכם פרק חדש וקסום עבור הישראלים".
דובאידובאי
לילה אחד במלון בורג' אל ערב בדובאי, היחיד בעולם המדורג 7 כוכבים, יעלה לכם החל מכ-8,000 שקל. צילום: 123rf

איפה אתם בפסח? בדובאי

גם בגזרת הטיולים המאורגנים מורגשת התעוררות. כך למשל, חברת נתור מקבוצת ישראייר, המתמחה בהוצאת טיולים מאורגנים, החלה לשווק ברשתות החברתיות טיול מאורגן לדובאי ולאבו דאבי בחול המועד פסח 2021 במחיר של 3,200 דולר לאדם. ההרשמה לטיול אומנם עדיין לא החלה ולא ברור מתי תחל, אך מנתור נמסר לפספורטניוז כי כבר ניכרת התעניינות רבה במוצר. "בהחלט מדובר ביעד מסקרן שנקווה להיות בו בקרוב". הבוקר פרסמנו כאן כי ישראייר הגישה בקשה לנחות בדובאי. 
נתורנתור
צילום מסך פייסבוק
גם חברת "בטרפליי טורס" מפרסמת בדף הפייסבוק שלה על התארגנות להוצאת טיול מאורגן לדובאי. "בקרוב נכריז: 'ברוכים הבאים לדובאי, היעד האידאלי להגשמת החלומות'. הצטרפו אל רשימת ההמתנה ואנו נעדכן אתכם כאשר יתפרסמו פרטים נוספים", נכתב בדף הפייסבוק של החברה.

לא רוצים חבילה, רק טיסה? זה מה שתשלמו

עד שחברות התעופה אמירייטס ואתיחאד הנחשבות מהטובות בעולם והגדולות בארץ מוצאן, תתחלנה לטוס לישראל או לחילופין עד שסעודיה תאשר לחברות תעופה ישראליות לטוס מעל שטחה ישירות, ישנן כמה דרכים להגיע כיום לאיחוד האמירויות. הדרך הכי נוחה וקצרה להגיע היא כמובן דרך ירדן עם רויאל ג'ורדניאן אלא שחברת התעופה הירדנית עדיין לא חידשה את טיסותיה ליעד זה ולכל היעדים האחרים שלה. דרך נוספת לטוס לאיחוד האמירויות היא דרך טורקיה עם טורקיש איירליינס - טיסה של כ-4 ורבע שעות מאיסטנבול. אופציה אחרת היא עם חברת אתיופיאן איירליינס, שהמשיכה להפעיל טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה לאורך כל תקופת הקורונה ועד היום. אתיופיאן איירליינס מפעילה שתי טיסות יומיות מנמל הבית שלה באדיס אבבה לדובאי מעל שמי סעודיה. הטיסה מתל אביב לאדיס אורכת כ-4 שעות וכך גם מאדיס לדובאי. המחיר? החל מ-692 דולר כולל מיסים מת"א דרך אדיס לדובאי. אפשר להגיע גם עם חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, המפעילה 5 טיסות שבועיות מפרנקפורט לאבו דאבי במחיר של החל מ-494 דולר ללא כבודה או 649 דולר עם כבודה. משך הטיסה כ-6 שעות. ללופטהנזה יש קוד שייר עם חברת התעופה אתיאחד המפעילה טיסה יומית ממינכן וטיסה יומית מפרנקפורט ישירות לאבו דאבי במחיר של 685 דולר כולל מזוודה. למחירים הללו כמובן, יש להוסיף את עלות מקטע הטיסה מת"א לפרנקפורט או מת"א למינכן במחירים הנעים סביב ה-400 דולר. אופציה זולה משמעותית היא עם חברת הלואו קוסט ההונגרית וויזאייר, שצפויה לחדש את טיסותיה לאבו דאבי (ולא לדובאי כבעבר) בתחילת ספטמבר. תפעיל 2 טיסות שבועיות מבודשפט במחיר של כ-35 דולר לכרטיס לכיוון אחד. החל מספטמבר ניתן יהיה להגיע לאבו דאבי עם וויזאייר גם בטיסה ישירה מבוקרשט, סופיה, קטוביץ’ וקלוז’ נאפוקה. כך או כך, צריך לקחת בחשבון שאיחוד האמירויות מוגדרת כיום מדינה אדומה עם קורונה משתוללת ובחזרה ממנה יש להיכנס ל-14 יום בידוד.
אמירייטסאמירייטס
בקרוב בנתב"ג? אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של דובאי. צילום: shutterstock
אתיחאד איירווייסאתיחאד איירווייס
נחת בעבר בנתב"ג. מטוס של אתיחאד, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי. צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםוידאוקשרי תעופהדובאינתוראבו דאביפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: