אא

איפה הם ואיפה אנחנו: אמירייטס הטיסה 15.8 מיליון נוסעים ב-2020 ו-1.2 מיליון נוסעים בחודשיים האחרונים

מאז שנפתחה דובאי מחדש לתיירות בינלאומית בחודש יולי 2020, אמירייטס מתקרבת כבר ללוח טיסותיה שלפני הקורונה וכיום, טסה כבר ל-120 יעדים ו-20 נוספים יושקו בחודש אוקטובר. אתמול נרשמו באיחוד האמירויות 952 מאומתים לקורונה אז כנראה שפתיחת גבולות לתיירות לא ממש משפיעה על מספרי המאומתים

צילום: 123rf צילום: 123rf
בזמן שחברות התעופה הישראליות מציגות מספרי נוסעים עגומים ומרבית העובדים עדיין בחל״ת, בשל המגבלות הקשות שהטיל משרד הבריאות על הטיסות אל ומישראל, כדאי להציץ על הנעשה בחברת התעופה של אמירייטס ולהבין איפה הם  ואיפה חברות התעופה הישראליות נמצאות בימים אלו. בחודשים יולי ואוגוסט, חברת הדגל של דובאי אמירייטס, הטיסה כ- 1.2 מיליון נוסעים, לעומת 402,000 לקוחות בתקופה המקבילה בשנת 2020. בשנת 2020, היתה חברת התעופה מאיחוד האמירויות לחברה שהטיסה את מספר הגדול ביותר של נוסעים בעולם עם מעל ל-15.8 מיליון נוסעים, זאת על פי נתוני הטיסות בעולם של יאט״א, ארגון התעופה הבינלאומי. מאז שנפתחה דובאי מחדש לתיירים בינלאומיים, אמירייטס שיחזרה בהדרגה את לוחות הזמנים של רשת הטיסות הענפה שלה שפעלו לפני משבר הקורונה מאז בחודש יולי 2020. כיום, החברה טסה כבר ל -120 יעדים, כאשר כ -20 קווים נוספים יושקו מחדש עד חודש אוקטובר 2021. באמירייטס מציינים כי: ״מתוך מטרה תמיד לספק לנוסעים את חווית הטיול הטובה ביותר, במיוחד בתקופה משבר הקורונה שפגע קשות בנסיעות בינלאומיות, המשיכה החברה לספק שירותים ומוצרים חדשניים, וזאת כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של לקוחותיה ועובדיה, כאשר השקעות אלה במהלך 12 החודשים האחרונים אפשרו לאמירייטס להקל על חידוש הנסיעות ולשפר חווית הלקוח.״ עוד לפני שארגון הבריאות העולמי הכריז רשמית על COVID-19 כמגיפה עולמית, באמירוייטס לא המתינו והחלו ליישם פרוטוקולי ניקיון וחיטוי מהמתקדמים בעולם בכל נקודות המגע עם הנוסעים בשדות התעופה, ועל המטוסים. בשדה התעופה בדובאי, אמירוייטס גם התקינה מגינים חוצצים בכל דלפקי הצ'ק-אין ויישמו את הריחוק פיזי בכל האזורים.

כזכור, אמירייטס, הייתה הראשונה שהשיקה את ניסוי האפליקציה,של יאט״א Iata Travel Pass, במסגרתה  נוסעי אמירייטס בטיסות נבחרות יכלו להשתמש באפליקציה כדי לקבל גישה למידע הנסיעות העדכני ביותר בנושא הקורונה, כולל מיקום מעבדות בדיקת PCR, וכמובן, לנהל את מסמכי הנסיעות שלהם, כגון חיסון ותוצאות בדיקות PCR האחרונות. האפליקציה זמינה למשתמשי iOS ו-Android, והיא יכולה לשמש גם לקוחות עם דרכונים שאינם ביומטריים.

עוד מדגישים בחברת התעופה כי כל פרוטוקולי הבטיחות וההיגיינה, נבדקים ומתעדכנים ללא הרף בהתאם להנחיות הרפואיות העדכניות ביותר.
באמירייטס  גם ניצלו את השותפות של החברה עם תוכנית חממה חדשנית כדי להפעיל ניסויים בניקוי רובוטים בטרקליני ההעסקים שלה בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי. רובוטים אלה משתמשים בטכנולוגיה מיוחדת לחיסול נגיפים ולהבטחת סביבה בריאה יותר.
בנוסף להיותה אחת מחברות התעופה הראשונות שהוציאו ציוד הגנה אישי ומתקדם לעובדיה עוד בתחילת משבר הקורונה בחודש פברואר 2020, באמיריטס ממשיכים לנקוט בקמפיין המעודד  את עובדי החברה להגן על עצמם ועל אחרים להתחסן. באמירייטס מציינים כי כיום -95% מכלל העובדים בחברת התעופה כבר התחסנו באופן מלא. רוצים לדעת עוד על כל מה שקורה בתיירות באיחוד האמירויות? חושבים על חופשה בדובאי? נסו את הקטגוריה של פספורטניוז - PassportNews UAE, ובה על כל המתחדש והנעשה באיחוד האמירויות בענף התיירות והתעופה.
אמירייטסאמירייטס
אמירייטס. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאמירייטספספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: