אא

איש השנה של פספורטניוז לשנת תש"ף: אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר

"אני מבקש לחלוק את האות הזה עם כל עובדי ומנהלי קבוצת ישראייר השותפים יחד לשנים של הצלחה ורווחיות בעידן של טרום קורונה ולמאבק נחוש בעידן קורונה". ראיון מורחב עם סירקיס ובכירים נוספים בגיליון חגיגי המופץ היום. חג שמח

אורי סירקיס, איש השנה של פספורט לשנת 2020. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, איש השנה של פספורט לשנת 2020. צילום: רונן מחלב
זו הייתה משימה קלה לבחור השנה את "איש השנה" של פספורט לשנת 2020/תש"ף. מעל כולם, בלט אדם אחד הראוי יותר מכל לתואר: אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. בזמן שאל על וארקיע דוממו מנועים, ישראייר בהובלתו המשיכה להמריא עם טיסות חילוץ, טיסות מטען וטיסות מסחריות בקו לאילת ומעבר לים, כולל ליעדים רחוקים שמעולם לא חלמה לטוס אליהם. סירקיס בראיון חגיגי לפספורטניוז: "יש כאן אירוע המשול לזריקת שקית עמוסה בסוכריות לאוויר. רק מי שילחם ויזחל על הרצפה, יצליח לאסוף יותר סוכריות וליהנות משיווי המשקל החדש שיוצר בשוק התעופה המקומי". הראיון המלא עם מנכ"ל ישראייר, במגזין ראש השנה המודפס של פספורטניוז המופץ היום (ג') בנקודות ההפצה. להזמנת עותק דיגיטלי לחץ כאן.  המגזין יעלה באתר האון ליין ביום שישי הקרוב, ערב ראש השנה תש"ף.

מה עוד בגיליון החגיגי?

כרוניקה של פנדמיה – סיכום השלכות מגיפת הקורונה על ענף התיירות והתעופה; ראיונות עם בכירים בתעשיית התיירות והתעופה; סקירת חברות התעופה שבלטו במהלך משבר הקורונה; מדור יין חדש בשיתוף בלוג היין “Dizzy wine” הכולל ביקורות יין, המלצות לטיולי יין בחגי תשרי ועוד.

ועד שתוכלו לקרוא את המגזין שיצא לאור מחר, הנה תזכורת מגיליון ראש השנה של השנה שעברה של קבוצת פספורט.

בקרוב, ערב הגאלה המסורתי

השנה, בשל משבר הקורונה והמגבלות החלות על התקהלויות, החלטנו לדחות, את האירוע השנתי של קבוצת פספורט, כמו גם את הדירוג המסורתי של אנשי השנה. את ערב הגאלה החגיגי נקיים בחודש דצמבר עם סיום השנה האזרחית, בתקווה שהמצב עד אז יאפשר את קיום האירוע.

נתראה בקרוב. חג שמח.

   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאורי סירקיסישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: