Agoda: איתי חורב מונה לסמנכ"ל שיווק ראשי

חורב יפקח על כל פעילויות השיווק של אתר הזמנות התיירות הבינלאומי, שהמטה הראשי שלו בסינגפור, והוא משתייך לקבוצת בוקינג. נשיא ומנכ"ל Agoda: "יטמיע את הידע שלו מתחומי המדעים והמדידה לכל שכבת השיווק ויסייע להמשך הצמיחה של Agoda הן בשווקי הליבה שלנו באסיה והן בשאר שווקי העולם"

 

חברת Agoda הודיעה היום על מינויו של איתי חורב לסמנכ"ל שיווק ראשי. חורב, אשר שימש עד לאחרונה כסמנכ"ל שיווק ב- Agoda, יפקח מעתה על כל פעילויות השיווק של Agoda כחלק מתחומי אחריותו, לרבות שיווק ביצועים (SEM/PPC, MSE, תצוגה), CRM, תמחור, נאמנות לקוח, שיווק מותג ויחסי ציבור קמעונאיים.

"מינויו של איתי כסמנכ"ל שיווק ראשי מחזק את מחויבותנו לחידוש הדרך בה אנשים מטיילים ומשתמשים בטכנולוגיה לשדרוג חוויית הלקוח", אמר ג'ון בראון, נשיא ומנכ"ל Agoda שהוסיף – "לאיתי ניסיון עשיר בשיווק מדעי ובמסגרת תפקידו כסמנכ"ל שיווק ראשי יטמיע את הידע שלו מתחומי המדעים והמדידה לכל שכבת השיווק ויסייע להמשך הצמיחה של Agoda הן בשווקי הליבה שלנו באסיה והן בשאר שווקי העולם".

קודם לתפקידיו ב-Agoda חורב שימש כמייסד שותף בסטארט-אפ Qlika  המתמחה באופטימיזציית שיווק מקוון, אשר נרכשה על ידי Booking Holdings ב- 2014. בהמשך לרכישה, הצטרף איתי ל-Agoda ושימש במספר תפקידים בהובלת צוותים, כולל מדע נתונים ו-PPC.

"ב-Agoda הצלחנו מאד בדרך בה השתמשנו בטכנולוגיה על מנת למקסם את פעולות השיווק שלנו ולהניע תוצאות עסקיות אמיתיות. זה מרגש לעבוד בארגון שמוכן לקחת סיכונים ולחדש ואני מצפה להרחיב את התובנות שלנו לשאר ערוצי השיווק שלנו ב-  Agoda ולתמוך בהצלחתה. רק דרך בדיקה עקבית וזיקוק הפעולות נמשיך להוביל בשוק התחרותי ולהשיג את מטרות הצמיחה הגלובליות שלנו", אמר איתי חורב.

Agoda שייכת לקבוצת בוקינג אחזקות, והינה חברה להזמנת מלונות און ליין בכל העולם. משרדיה הראשיים של החברה בסינגפור והיא מעסיקה למעלה מ- 4,000 עובדים ביותר מ- 30 מדינות.

 

צילום: shutterstock

נושאים שמוזכרים בידיעה