אא

אלכסנדר הגדול: הצצה למלון הבוטיק בלב העיר הגדולה

מלון אלכסנדר התל-אביבי עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים יוצאת דופן. מגוון חדרים בסגנונות ועיצובים מרהיבים, מתחם ספא וכושר מפואר לצד קהל אורחים, הכולל תיירים ואנשי עסקים מרחבי הגלובוס הופכים אותו לאחת ההצלחות המלונאיות הגדולות של תל-אביב

יוקרה בלב ת"א- מלון אלכסנדר. צילום: פביאן קולדרוף|||||חזי טליאס יוקרה בלב ת"א- מלון אלכסנדר. צילום: פביאן קולדרוף|||||חזי טליאס
משהו טוב קורה בתל-אביב. הרשו לנו להזמין אתכם לחוויה מלונאית מופלאה. מצד אחד תל אביב התוססת ומלאת החיים ומאידך אחד ממלונות הבוטיקים השווים בישראל אותו מאפיינים מונחים כמו יוקרה, שלווה ופינוק שלא נגמר. מבולבלים? זה הזמן להכיר לכם מקרוב את מלון אלכסנדר. המלון השוכן בסמוך לחוף מציצים הוותיק והטוב, זוכה שלא בכדי לשבחים וביקורות מצוינות באתרי הדירוג השונים ומיועד לאנשי עסקים, תיירים, זוגות או סתם עבור אלו המעוניינים לחוש מקרוב את הקסם התל-אביבי ועל הדרך ליהנות מחוויית נופש מיוחדת בעיר הגדולה. במלון 68 חדרים, המשתרעים על פני 8 קומות סה"כ (40-75 מ"ר). אלו מתחלקים לסוויטות, דירות יוקרה וסוויטה נשיאותית (280 מ"ר) אחת שהינה בגדר החלום של רובנו. הסוויטה, המתפרשת על פני 550 מ"ר, כוללת בריכה פרטית וסאונה, ג'קוזי פנימי וחיצוני ממנה נשקף נוף פנורמי מדהים ביופיו. כל אלו משולבים יחד עם עיצוב יוקרתי ומזמין ומרחב עצום שמשאיר את מי שמבקר בו פעור פה.
alexanderhoteliiialexanderhoteliii
מלון אלכסנדר, הנמצא בבעלותה של משפחת שאשא מלונדון, עבר בשנתיים אחרונה מתיחת פנים יוצאת דופן בהשקעה כלכלית רחבה, מתוך מטרה לשדרג את המלון ולהפוך אותו לפנינה תיירותית בלב העיר תל-אביב. ואכן, ניתן לומר כי מדובר באחד המלונות המושקעים והיפים של תל-אביב, המספק יחד עם השירותים המלונאים הרחבים שלו גם מיקום אסטרטגי במרחק דקות ספורות מאזורים מרכזיים כמו נמל ת"א, רחוב דיזינגוף התוסס וכמובן חוף מציצים הנמצא מרחק 100 מטרים בלבד הליכה מפתחו. נדבך נוסף ומהותי במלון מקורו במתחם הספא היפני ובו ארבעה חדרי טיפולים (כולל חדר קוסמטיקה ייעודי). תוכלו למצוא בספא יחד עם מטפלים מקצועיים ושימוש בחומרים טבעיים, גם טיפולים ייחודיים (כמו טיפול צעיפי משי וטיפול נוסף שנועד לטיפול בבעיות נפשיות וטראומות באמצעות מגע אנושי). הספא כולל גם חדר מנוחה מפנק, כיבוד קל וטבעי וכן חדר כושר מאובזר ורחב היקף בגודל של כ-140 מ"ר. בחדר הכושר, הפתוח 24/7, מספר מתחמים – מכשירי כוח, מכשירי אירובי וכן פינת TRX ומתיחות. עוד במלון: אינטרנט אלחוטי (WiFi) חינם בכל שטחי המלון (כולל בחדרים), חדר עסקים בקומה 1 המאפשר שיחות טלפון בינלאומיות ללא תשלום, עמדות מחשב (כולל מדפסת) ועיתונים, הסדרי ארוחות ערב במסעדות יוקרה בת"א באמצעות שובר כספי לאורחים והיד עוד נטויה.
alexanderhoteliialexanderhotelii
alexanderhotelialexanderhoteli
אוכל, קדימה אוכל ומה עם קצת קולינריה? ובכן, אומרים שחופשה טובה מתחילה על בטן מלאה, עובדה שבהחלט לא נעלמה מעיניהם של קברניטי המלון, אשר מציעים לקהל האורחים חוויה של ריחות וטעמים במסעדת השף "Rooftop". המסעדה הממוקמת בקומה ה-7 של המלון תחת ניצוחו של השף שי אזולאי, מגישה תפריט ארוחות בוקר עשיר הכולל גבינות משק, ירקות שוק ודגי ים טריים, פסטות, קישים, פשטידות, מבחר ריבות וכן פינת בריאות הכוללת: מוזלי בהרכבה אישית, פירות טרופיים, מיצים טבעיים ועוד. החל משעות הצהריים משנה המסעדה את פניה למסעדת דגים-חלבית (בתשלום) הפתוחה לכל המעוניינים בארוחה טובה עם נוף מהפנט אל הים התיכון. מנגד, אם בא לכם בסך הכול ליהנות מקפה משובח בפגישה עסקית או לקחת אתנחתא משגרת היומיום הלחוצה, מומלץ לשהות במתחם הלובי של המלון בו מוגשים משקאות חמים וקרים לצד דרינקים אלכוהוליים שווים במיוחד. המנכ"ל החדש של המלון הוא חזי טלאי, שהחליף לאחרונה בתפקיד את מזי רווח. טלאי, (39) בעל עבר מלונאי עשיר, כיהן במספר תפקידים ברשת מלונות ישרוטל (מנהל מכירות וקבלה) ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות של המלון הסקוטי בטבריה. טלאי אמר לפספורטניוז על התפקיד החדש: "זהו אתגר גדול לחזור עבורי לתל-אביב אחרי מספר שנים בהן עבדתי במלונות בפריפריה. תל-אביב היא עיר דינמית ותוססת ורק כאן אני נוכח לראות עד כמה עולם התיירות הפך ליותר ויותר דיגיטלי, בניגוד לתיירות המסורתית הקיימת באזורים אחרים בארץ. האתגר מבחינתי במלון יהיה להגיע לפלחי שוק נוספים בתיירות הנכנסת מעבר לאלו הקיימים, על מנת להגדיל את נפח העבודה ותפוסות המלון. שאיפה אישית נוספת שלי תהיה להגדיל את נפח התיירות העסקית, לרבות קיום כנסים ואירועי נטוורקינג במלון".  
חזי טליאס, מנכ"ך מלון אלכסנדרחזי טליאס, מנכ"ך מלון אלכסנדר
חזי טליאס, מנכ"ל מלון אלכסנדר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כלליPassport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: