אא

אל על בדיווח לבורסה: נפטר עובדים, נפחית בשכר

אל על בהודעה דרמטית לבורסה. פנתה לנציגות העובדים והודיעה כי בכוונתה לפטר 1000 עובדים ולבצע הפחתות שכר. מנכ"ל אל על: "אני נחוש לעשות הכול על מנת להבטיח את עתידה של החברה ואפעל באומץ, פתיחות והוגנות. הצעדים עליהם החלטנו נעשים מתוך כאב המשולב באחריות ודוגמה אישית"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל
דרמה היום (רביעי), בחברת אל על. החברה בדיווח מידי לבורסה הודיעה כי בכוונתה לבצע התאמות בפעילותה כדי להתמודד עם הירידה בהכנסות בגלל משבר ה'קורונה'. החברה פנתה לנציגות העובדים, כאשר בכוונתה לפטר כ-600 עובדים קבועים ועוד 400 זמניים, וכן להפחית כ-20% מהשכר של העובדים הקבועים בעלי השכר הגבוה. מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין אמר :" אני נחוש לעשות הכול על מנת להבטיח את עתידה של החברה ואפעל באומץ, פתיחות הוגנת. זה לא יום קל עבורנו והצעדים עליהם החלטנו נעשים מתוך כאב המשולב באחריות ודוגמה אישית. כאב בגין האנשים שנאלץ להיפרד מהם, אחריות ליתר אנשי אל על שיהיו שותפים למאמץ האינטנסיבי להתמודד עם האתר, ודוגמה אישית של המנהלים בקיצוץ משמעותי בשכרם. המהלך הזה הוא חלק משורה של צעדים הנעשים על מנת לאפשר לחברה לצלוח את המשבר ולצאת ממנו מחוזקת".
מנכל אל על, גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'מנכל אל על, גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'
גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג' בהודעת החברה, נמסר כי אוסישקין קיים היום ישיבה דחופה עם יושב ראש איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי ועם יושב ראש נציגות עובדי אל על שרון בן יצחק ומסר להם עדכון בדבר הצעדים הצפויים לצאת לפועל בימים הקרובים ובכללם: • קיצוץ שכר לחברי הדירקטוריון ולחברי הנהלת אל על החל מאחד במרץ בהיקף של 20 אחוז. • פיטורים בהיקף של 1000 עובדים זמניים וקבועים, בהתאמה לירידה בהיקף הפעילות והירידה בהכנסות. • דרישה מההסתדרות ונציגות העובדים להפחתת שכר לבעלי שכר גבוה מקרב עובדי החברה הקבועים הנכללים בהסכם הקיבוצי וזאת בהיקף של 20 אחוז. • עצירת קליטות בחברה עד להודעה חדשה. • ביטול כלל ההוצאות שאינן הכרחיות בשעה זו. מנכ"ל אל על גם כתב מכתב לעובדי החברה, הקליקו לקריאת המכתב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקיןנגיף הקורונהאפקט הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: