סמנכ”ל טכנולוגיות באל על: “לקוחות יוכלו לחזור לצ’ק אין עצמאי ללא מעבר בדלפקים”

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
לאחר הצטרפותה של אל על לדרכון הדיגיטלי של ארגון התעופה הבינלאומי יאט"א כפי שנחשף בפספורטניוז, אומר עידו ביגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה: "הלקוחות ידעו בדיוק מה צריך לכל מדינה וייצרו לעצמם תיק מסמכים דיגיטלי"
דרכון דיגיטלי. צילום: 123rf

חברת אל על, כפי שפורסם כאן לראשונה, הצטרפה באחרונה לאפליקציית הדרכון הדיגיטלי של יאט”א, ארגון התעופה הבינלאומי. בעקבות ההצטרפות מסביר עידו ביגר, סמנכ”ל טכנולוגיות בחברה, את השלכות המהלך מבחינת החברה. “כתוצאה מכניסתה של אל על ל-ITP – Iata Travel Pass, הלקוחות ידעו בדיוק מה צריך לכל מדינה וייצרו לעצמם תיק מסמכים דיגיטלי ייעודי וכמובן, יוכלו לחזור לצ’ק אין עצמאי ללא מעבר בדלפקים”.

עוד אומר ביגר לפספורטניוז, “אנו שמחים שאל על היא חלוצה טכנולוגית ותהיה הראשונה בעולם שתפעיל טיסות מישראל בשימוש הטכנולוגיה הזו”.

האפליקצייה Iata Travel Pass מסייעת לנוסעים לנהל את נסיעתם בקלות ובבטחה בהתאם לכל דרישות המדינות השונות. כל נוסע יכול להזין לאפליקציה את תוצאות בדיקת הקורונה שלו או את המידע לגבי החיסון שעשה.

ביאט”א (IATA) מאמינים כי הדרכון הדיגיטלי החדש יהפוך את הנסיעות והטיסות ברחבי העולם לנוחות יותר ובמקביל, יאפשר לנוסעים לתעד בצורה קלה את הבדיקות או החיסון בצורה דיגיטלית, שתשפר את חווית הטיסה שלהם. כמו כן, בעתיד נוסעים יוכלו גם לחלוק את המידע החיסונים עם הרשויות וחברות התעופה ובכך להקל על הנסיעות.

חברות תעופה רבות כבר הצטרפו למיזם כאמור של יאט”א, בהן: איתיחאד, סוויס, קטאר איירווייס, סינגפור איירליינס, אתיופיאן איירליינס, קוואנטס, קוריאן אייר, אייר בלטיק, תאי איירוויס, קופה איירליינס, וירג’ן אטלנטיק ועוד.

אל על הצטרפה לדרכון הדיגיטלי של יאט"א
אל על הצטרפה לדרכון הדיגיטלי של יאט”א. צילום מתוך האתר הרשמי של IATA

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

13 מחשבות על “סמנכ”ל טכנולוגיות באל על: “לקוחות יוכלו לחזור לצ’ק אין עצמאי ללא מעבר בדלפקים””

  1. גילי

    האם הלקוחות יוכלו גם לדעת מתי הם יקבלו החזר על כרטיסים שרכשו?

    1. כן

      כשהחברה תקבל את ההלוואה מהמדינה
      בשביל זה צריך אישור ממשלה, שכרגע “מעט” מקרטעת ומתמהמהת

  2. המוכיח בשער

    אל על מקבלת כסף על חשבון משלם המיסים, אך לא מחזירה את הכסף למי שטיסתו בוטלה. אולי אותו סמנכל מוכשר, ימצא דרך ממוחשבת להחזר הכספים

    1. לא מדוייק

      אלעל לא קיבלה ולא תקבל שקל מחשבון משלם המיסים.
      חשוב לדייק בעובדות

      1. וולפסדורף צבי

        כל מה שאל-על מקבלת מה”מדינה” זה ממשלם המיסים
        חבל שאין עדיין עם מי לדבר – עידן חדש=לקוחות ישנים=זילזול קבוע

        1. מישהו

          אתה טועה ומטעה. הכסף שאלעל תקבל זה כסף שהמדינה משלמת לאלעל עבור הבטחת טיסות, פשוט במקום לשלם חודש בחודשו אל על לוקחת מקדמה את הכסף לכמה שנים קדימה, ואז תספוג לבד את העלויות של הטסת מאבטחים בטיסה.

        2. טט

          אל עצ לא מקבלת מתנות מהמדינה.
          אגב בכל העולם כן עזרו לחברות תעופה.פה דווקא הקשו

        3. מה שרשמו לפניי

          ובנוסף – עידן חדש לחברה בסדר גודל כזה, בתקופה כזאת, לוקח זמן לייצב את העניינים. מה גם ששוב – לא נכנס עדיין כסף לתזרים ולכן כמו שלא ניתן להחזיר ללקוחות כסף, קשה להחזיר עובדים למשרדים. ברגע שכסף המתווה ייכנס החברה תתייצב, ההסדרים עם הלקוחות ייושבו ואז יהיה ניתן בהחלט לצאת לעידן חדש טוב יותר.

          1. לאון

            מדהים איך נושא הכתבה מגיב לעצמו וממשיך להשקיע זמנו ביח”צ במקום בעבודה.. כנראה למד מקודמו הכושל

  3. Yark

    מתי אפשר לטוס בעזרת הזיכוי שקיבלתי עבור הטיסה שלא יצאה לפועל התקופת הקורונה

  4. הצופה

    החזירו קודם את הכסף שאתם חייבים לי משנת 2019. על זוג כרטיסים. מתעלמים מחובות. חברה חרה

  5. איפכא מיסתברא

    אולי כדאי ש”סמנכל הטכנילוגיות” של אל-על (עוד תפקיד מיותר בחברה בזבזנית שבמקומות אחרים עושים את תפקידו באאוט סורסינג ובעלות מופחתת בהרבה), אולי כדאי שקודם כל יעסוק בתיקון אתר האינטרנט המיושן והבעייתי של החברה?

  6. זיו

    לא מעניין צ’אק אין מהיר, חובה מקום לרגליים כמו בכל המטוסים בעולם ולדייק בזמני טיסה וכל היתר שטויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.