אל-על החלה לגבות תשלום עבור בחירת מושב בטיסה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת התעופה מיישרת קו עם חברות התעופה הזרות ותגבה תשלום עבור בחירת מקום ישיבה בטיסה. מכירת המושבים תתבצע באתר אל על, במוקד השירות של אל על ואצל סוכני הנסיעות עד 6 שעות לפני המראה

אל על מצטרפת לחלק ניכר מחברות התעופה הזרות, והחלה לגבות תשלום מנוסעים, מבקשים לרכוש מקום ישיבה מועדף לפני טיסתם.
במסגרת המדיניות, אל על מאפשרת ללקוחותיה להבטיח להם מראש מקום ליד חלון או מעבר במחלקת תיירים על פי בחירתם, ותאפשר ללקוחותיה לבצע הושבה במחלקת תיירים על פי בחירתם בין מושבים שאינם בתשלום לבין מושבים בתשלום.
המהלך יאפשר לנוסעים בטיסות למאירופה, שרכשו כרטיסי טיסה במחלקת תיירים במחלקות הרישום הגבוהות (מחלקת רישום L ומעלה), הנמכרות לרוב בסמוך למועד הטיסה, וכן חברי מועדון ממעמד סילבר ומעלה, ליהנות ממגוון רחב של מושבים לבחירה חופשית ללא תשלום.
נוסעים שרכשו כרטיסים במחלקות הרישום המוזלות (מחלקות רישום נמוכות מ- L) ואינם חברים במועדון הנוסע המתמיד במעמד סילבר ומעלה, יוכלו לבחור מושב ללא עלות מתוך היצע המושבים שאינו בתשלום, או לשלם 10$ לכיוון ולבחור את המושב הרצוי להם.

מאל על נמסר כי באמצעות מהלך זה, מיישרת החברה קו עם חברות התעופה המובילות בעולם לרבות חברות הטסות אל/מישראל.
מכירת המושבים תתבצע באתר אל על, במוקד השירות של אל על ואצל סוכני הנסיעות עד 6 שעות לפני המראה.
נוסעים שלא הזמינו מושב מראש, יקבלו מושב ללא תשלום במעמד הצ’ק אין (אונליין כ- 27 שעות לפני המראה או בשדה התעופה), מתוך היצע המושבים שנותרו במחלקת תיירים.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה