אל על ביקשה מהאוצר לדחות או לבטל הנפקה מתוכננת בכ-105 מיליון דולר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
במסגרת ההנפקה, בעל השליטה באל על, אלי רוזנברג, היה צריך להזרים כ-43 מיליון דולר לקופת החברה בהתאם להתחייבות. זו הסיבה לביטול אסיפה כללית שאל על הייתה אמורה לכנס. משרד האוצר יצטרך להכריע. האם בנט יתערב?
אל על ביקשה מהאוצר לדחות או לבטל הנפקה מתוכננת בכ-105 מיליון דולר
צילום: עידו וכטל

במכתב ששלחו מנכ”לי חברות התעופה הישראליות לראש הממשלה, נפתלי בנט, כפי שנחשף כאן לראשונה בשבוע שעבר, השלושה ביקשו, בין השאר, ביטול הדרישה לקיום הנפקה/ הצטיידות במטוסים נוספים.

כעת נודע לפספורטניוז כי חברת אל על פנתה למשרד האוצר בבקשה לבטל/לדחות את ההנפקה שהחברה הייתה אמורה לבצע בסך של כ-105 מיליון דולר, כאשר בעל השליטה, אלי רוזנברג, היה צריך להזרים כ-43 מיליון דולר נוספים במסגרת הסיוע שהמדינה העניקה לחברה – מקדמה של כמיליארד שקל עבור הטסת אנשי האבטחה למשך 20 שנה קדימה.

אל על אמורה הייתה לבצע את ההנפקה עוד בחודש יולי ואף ביטלה בימים האחרונים אסיפה כללית שהייתה אמורה להתכנס ולדון בין השאר בכך.

בחברה למעשה תולים תקווה בכך שיידחה או יבוטל לגמרי הצורך בהנפקה נוספת.

במכתב המשותף של המנכ”לים – אל על, אביגל שורק, ישראייר, אורי סירקיס, ארקיע, גדי טפר – לראש הממשלה בנט, הם ציינו בין השאר כי: “כחלק ממתווה הסיוע סוכם כי חברות התעופה יקיימו הנפקה בחודש יולי. מובן כי במצב העניינים אין מקום לפנות לציבור לביצוע הנפקה. יש תחת זאת לפעול למציאת מתווה של סיוע תזרימי לחברות התעופה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

11 מחשבות על “אל על ביקשה מהאוצר לדחות או לבטל הנפקה מתוכננת בכ-105 מיליון דולר”

  1. מנש מנשה

    והטייסים של אל על רוצים 100000 שח בחודש

  2. ושבו עובדי אלעל לגבולם

    רגע… אם הוא לא מזרים כסף ומבצע הנפקה משמע כל העסקה לא יוצאת אל הפועל…זה היה אחד התנאים… איך פיטרו עובדים…??? ועדיין מפטרים!! שמישהו יתעורר
    זה היה חלק מהדיל אבל הוא לא מתקיים…
    יאללה תארזו חוזרים למשרדים

    1. עובד קבוע שפוטר

      לאן תחזור? החברה גמורה. יכול להיות שאנחנו שפוטרנו עשינו את עיסקת חיינו כי אלה שיפוטרו בעתיד לא בטוח שיקבלו את מה שאנחנו קיבלנו.

  3. גדי

    אם בעל השליטה לא יזרים כסף כמו שהתחייב לציבור עד סוף יולי, כדאי שהדירקטורים של אל יצפו לתביעה נגזרת נגדם. מתארגנים

  4. חל״ת

    יש כרגע 1400 עובדים שנמצאים בחל״ת . ה צ י ל ו !!!

  5. אורי

    מבצע שומר החומות – אל על היתה החברה היחידה שהמשיכה לטוס על-אף שיגורי הגראדים.
    חייבים חברת תעופה לאומית

    1. נוסע רגיל

      אלעל היא לא חברה לאומית. היא חברה פרטית הנסחרת בבורסה. חברת תעופה צריכה לעמוד בתנאים כלכליים כמו כל חברה מסחרית אחרת. ואם לא, אז כמו שכל חברה עושה היא נסגרת או נמכרת למי שיכול וכדאי לו לתפעל אותה.

      1. מדוייק

        נראה שהעובדה שהחברה פרטית לא מצליחה לחלחל

  6. עובד אל על

    שהסתדרות עובדת בשיתוף עם הנהלה נגד עובדים!!!
    הנהלה יכולה להגיש הרבה דברים וגם לקבל אישור.
    בימים שהם חושבים להוציא 1000 עובדים לחלת בגלל שאין כסף הם מבקשים לא להזרים כסף
    זה בניגוד להסכם עבודה שבו חתומים הנהלה הסתדרות ונציגי הועד שלנו
    נמתין ונראה את התגובה של היסתדרות

  7. נוסע רגיל

    כבר מזמן הגיע הזמן להתעורר, החברה נפלה לידיים של ספקולנטים שנכשלו בספקלוציה שלהם ובטריקים שינסו לעשות על הממשלה ופתאום מוצאים את עצמם בחובה לשים יד בכיס הריק שלהם או להפיל הכל חזרה על המדינה ועלינו משלמי המיסים. אני אומר, לא יכולים לטוס? שיסגרו את החברה, יהיה מי שירים אותה חזרה אבל למה החברה צריכה ליפול עלינו האזרחים במיוחד עם משכורות הענק שיש , בעיקר לטייסים.

  8. רמי

    אלעל טובה רק בלפטר עובדים
    ולנצל דיילים חסרי זכויות
    כל השאר כסף מת שנזרק לפח של משכורות גדולות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.