אל על מכרה באמצעות האינטרנט והמובייל בכ-78.5 מיליון דולר

זאת מתוך 642 מיליון דולר שהחברה מכרה ברבעון השלישי ל 2018, כך שלמעשה המכירה הישירה הגיעה לסך של כ-12%, מה שמלמד שסוכני הנסיעות עדיין מהווים את הכוח העיקרי והחשוב במכירות החברה

40% נותרו נאמנים לסוכנויות נסיעות. צילום: shutterstock

חברת אל על מכרה ברבעון השלישי של 2018, באמצעות האינטרנט והמובייל בסך כולל של כ-78.5 מיליון דולר.

החברה מציינת בדו"ח שלה לרבעון השלישי של השנה כי ההכנסות בסגמנט זה גדלו בכ-4%, שזה כולל ממכירת חבילות, שירותים נוספים ושדרוגים.

אל על מציינת כי הכנסות החברה ממכירות באמצעות המובייל בלבד גדלו בכ-32% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, אתר האינטרנט של החבה הציג לפי החברה גידול שחל כ-3% בכמות הכרטיסים שנמכרו באמצעותו ברבעון השלישי של 2018 לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

סך הכל אל על הכניסה ברבעון השלישי של 2018 סך של כ-642 מיליון דולר, כך שמכירות בהיקף של כ-78.5 מיליון דולר, משמעותן שהמכירה הישירה מהווה כיום כ-12% מסך המכירות של החברה.

כזכור מחודש יוני הקרוב אל על תפסיק לשלם עמלת בסיס לסוכני הנסיעות, ויהיה מעניין לעקוב כיצד ישפיע המהלך על היקף המכירות של החברה באמצעות סוכני הנסיעות.

אל על מציינת  שוב ושוב כי סוכני הנסיעות ימשיכו להוות חלק חשוב ומשמעותי מבחינת החברה. הערכות בשוק הנסיעות שבסופו של דבר אל על תגיע לכ-20% מסך המכירות שלה בשיווק ישיר ובעתיד היא עשויה להגיע לכ-25%, אך עדיין תזדקק לסוכנים שהם עדיין הכוח העיקרי שמוכר את החברה.

נושאים שמוזכרים בידיעה