אל על מכרה באמצעות האינטרנט והמובייל בכ-78.5 מיליון דולר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
זאת מתוך 642 מיליון דולר שהחברה מכרה ברבעון השלישי ל 2018, כך שלמעשה המכירה הישירה הגיעה לסך של כ-12%, מה שמלמד שסוכני הנסיעות עדיין מהווים את הכוח העיקרי והחשוב במכירות החברה

חברת אל על מכרה ברבעון השלישי של 2018, באמצעות האינטרנט והמובייל בסך כולל של כ-78.5 מיליון דולר.

החברה מציינת בדו”ח שלה לרבעון השלישי של השנה כי ההכנסות בסגמנט זה גדלו בכ-4%, שזה כולל ממכירת חבילות, שירותים נוספים ושדרוגים.

אל על מציינת כי הכנסות החברה ממכירות באמצעות המובייל בלבד גדלו בכ-32% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, אתר האינטרנט של החבה הציג לפי החברה גידול שחל כ-3% בכמות הכרטיסים שנמכרו באמצעותו ברבעון השלישי של 2018 לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

סך הכל אל על הכניסה ברבעון השלישי של 2018 סך של כ-642 מיליון דולר, כך שמכירות בהיקף של כ-78.5 מיליון דולר, משמעותן שהמכירה הישירה מהווה כיום כ-12% מסך המכירות של החברה.

כזכור מחודש יוני הקרוב אל על תפסיק לשלם עמלת בסיס לסוכני הנסיעות, ויהיה מעניין לעקוב כיצד ישפיע המהלך על היקף המכירות של החברה באמצעות סוכני הנסיעות.

אל על מציינת  שוב ושוב כי סוכני הנסיעות ימשיכו להוות חלק חשוב ומשמעותי מבחינת החברה. הערכות בשוק הנסיעות שבסופו של דבר אל על תגיע לכ-20% מסך המכירות שלה בשיווק ישיר ובעתיד היא עשויה להגיע לכ-25%, אך עדיין תזדקק לסוכנים שהם עדיין הכוח העיקרי שמוכר את החברה.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020
  • תא לחץ

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.