אא

אל על משעה זמנית את הקו להונג קונג: "מבצעים התאמות מסחריות"

החברה הודיעה על הפסקה זמנית בקו להונג קונג, ו"התאמות מסחריות" בקו לתאילנד. הפסקת הטיסות לבייג'ינג הוארכה עד ה-24/4/20. מנכ"ל אל על: "מקווים כי האופטימיות הזהירה המשתקפת בשעות האחרונות, אכן תקבל תוקף ממשי בימים הקרובים". ומה יעלה בגורל הקו החדש לטוקיו?

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל
  בצל נגיף הקורונה בסין, אל על מעדכנת הערב (רביעי), על שורת התאמות מסחריות שהיא מבצעת בחלק מקווי החברה ליעדי המזרח, ובראשם, ביטול זמני של הטיסות להונג קונג. על פי הודעת החברה מדובר בצעדים הבאים:
  • בייג'ינג – בהמשך להודעה על הפסקה זמנית של הטיסות עד לתאריך 25/3/20, תוקף ההחלטה הוארך עד ליום 24/4/20.
  • הונג קונג – בהמשך להודעה קודמת על מדיניות החברה המאפשרת ללקוחות לשנות או לבטל ללא תשלום דמי טיפול, שינוי וביטול את כרטיסיהם, החברה החליטה היום על הפסקה זמנית של הטיסות עד לתאריך 20/3/20.
  • בנגקוק – החברה ממשיכה את פעילותה היומית אך תצמצם הפעילות בחלק מהימים, משתי טיסות, לטיסה יומית אחת.
  • טוקיו – החברה נערכת לחנוך הנתיב ההיסטורי ליפן ב-11/3/20 כמתוכנן.
מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, מסר בתגובה: "אנו עוקבים ברמה השוטפת אחר ההתפתחויות והדיווחים מסין ומקווים כי האופטימיות הזהירה המשתקפת בשעות האחרונות בתקשורת העולמית, אכן תקבל תוקף ממשי בימים הקרובים. יחד עם זאת, החברה מבצעת התאמות מסחריות בקשר ללוח הטיסות ליעדי המזרח הרחוק ומטוסים אשר יהפכו זמינים, יופנו לתגבור לוח הטיסות לצפון אמריקה ואירופה, בדגש על תקופת חג הפסח." מאל על נמסר עוד כי: "החברה תסייע ללקוחותיה המחזיקים בכרטיסים לטיסות שהשתנו או בוטלו, במציאת חלופות. ככל שניתן יהיה, תקדים אל על את חידוש הטיסות בנתיבים לבייג'ינג והונג קונג מוקדם מהתאריכים שנמסרו." "אל על נערכת לחנוך הנתיב ההיסטורי ליפן ב-11/3/20" כמתוכנן. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקיןטיסות ליפןהנגיף מסיןנגיף הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: