אל על צופה ב-2024 להתחיל ליהנות באופן מלא מצי המטוסים שרכשה

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
במצגת לשוק ההון צופה אל על כי "בצל התקדמות מבצע החיסונים, השוק הישראלי הדינמי והנוסע הישראלי בעל מאפיין ה-early adopter, יהיו מהראשונים להתאושש מהמשבר". עוד צופה, לחזור להכנסות של 2019 ב-2024
אל על
צילום: יח"צ

אל על צופה להתחיל בשנת 2024 ליהנות באופן מלא מצי מטוסי הדרימליינר שרכשה, כך עולה ממצגת לשוק ההון שפרסמה אתמול (ראשון) החברה.

באל על מעריכים כי בחברה, שבשנת 2019 רשמה הכנסה שנתית של 2.097 מיליארד דולר, תרשום ב-2022 הכנסה של 1.731 מיליארד דולר, ב-2023 הכנסה של 1.746 מיליארד דולר ואילו בשנים 2024-2025 תרשום הכנסה שנתית בכל אחת מהשנים הללו של 2.186 מיליארד דולר.

“בצל התקדמות מבצע החיסונים, השוק הישראלי הדינמי והנוסע הישראלי בעל מאפיין ה-early adopter יהיו הראשונים להתאושש מהמשבר”, מציינת אל על. “בשנת 2021 נערכת החברה להגיע לאיזון תזרימי במגוון תרחישים. לגבי ההיקף החזרה לפעילות, על ידי הגמשת מבנה ההוצאות ובסיוע המקורות התזרימים המפורטים במצגת זו, לרבות גיוס הון נוסף בספטמבר 2021″.

באל על מוסיפים כי החברה ערוכה לעלייה מדורגת ברמת הפעילות במהלך שנת 2021 בצל הסכמי שלום והתפתחויות אזוריות, התקדמות מהירה של מבצע החיסונים בישראל ותחילת חיסון האוכלוסייה בעולם.

ביום שאחרי הקורונה, באל על צופים ש”הרכב הצי החדש יאפשר לאל על להרחיב את נתיבי long haul, לשנות את תמהיל המוצרים ולהציע ערך גבוה יותר ללקוחות החברה”.

מבחינת הורדת ההוצאות, אל על צופה התייעלות בהוצאות השכר של 150 מיליון דולר בפעילות מלאה. פוטנציאל נוסף לחיסכון בפעילות מלאה של 60 מיליון דולר, סה”כ חיסכון של 210 מיליון דולר. הוצאות התייעלות בהוצאות תפעול משתנות, חיסכון של 30 מיליון דולר בפעילות מלאה, פוטנציאל נוסף לחיסכון בפעילות מלאה של 30 מיליון דולר, סה”כ חיסכון של 60 מיליון דולר.

התייעלות בהוצאות תפעול קבועות, חיסכון של 15 מיליון דולר בפעילות מלאה, פוטנציאל נוסף לחיסכון בפעילות מלאה של 17 מיליון דולר, סה”כ חיסכון בפעילות מלאה של 32 מיליון דולר. חיסכון בעמלות ובהוצאות אחרות של 5 מיליון דולר בפעילות מלאה, פוטנציאל נוסף לחיסכון בפעילות מלאה של 8 מיליון דולר, סה”כ חיסכון בפעילות מלאה של 13 מיליון דולר. ובשורה תחתונה, חיסכון של בין כ-200 לכ-315 מיליון דולר בפעילות מלאה.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

45 מחשבות על “אל על צופה ב-2024 להתחיל ליהנות באופן מלא מצי המטוסים שרכשה”

  1. נביא זעם

    יאללה, קדימה…
    איפה התגובות על הטייסים…
    (תחזוקה, נא להתעורר)

    1. גדעון

      די מספיק כבר לערבב את תחזוקה בכל שטות שלך על הטייסים , תחזוקה כבודם במקומם מונח והם כרגע עסוקים בשמירה ותחזוק המטוסים , אני בטוח שבסוף זו חברה אחת שהמגזרים שזורים אחד בשני באהבה גדולה. חלאס עם זה

  2. החברה ערוכה לעלייה בפעילות, מעניין, ש90 אחוז מהעובדים בבית. ומי יודע כמה בכלל נשארו וכמה מצאו מקומות עבודה חלופיים…

    1. אל על צריך להחזיר מיליארד שקל עבור כרטיסים שנרכשו לפני שיקבלו ולו שקל אחד שכר למי מהעובדים.
      הם מנסים להשכיח את העובדה, על מנת שלא לכבד ולשלם את החוב הזה.
      אין כל סיבה לרכוש כרטיס מחברה זו, מכיוון שזה יהיה חוב אבוד ולא תראו את כספכם חזרה.

  3. אין התייחסות לבעיה העיקרית של החברה שהיא קבוצת הטייסים, בעיקר הוותיקים שלא יוותרו על ליטרת הבשר שלהם בשום צורה. תבינו, ב2024 הם כבר פנסיונרים. לא מעניין אותם מה יקרה ב 2024. הם ימצצו לחברה את הדם עכשיו או שהמטוסים לא ימריאו. זו הבעיה!

    1. רופא מומחה

      לאור התגובה, ממליץ לקחת פעמיים ביום (בוקר וערב) את קנאה-מול.
      אולי יעזור לך… עד 2024…

      1. המוכיח בשער

        תמשיך לעמוד על שלך.נכון שמטוס לא יטוס ללא טייס אך חברת תעופה ללא נוסעים, לא תשרוד

  4. אכפת לי מאל על

    איזה כיף לקרוא תחזית של שינויים לטובה.
    עם זאת נדרשת גם מהפיכה פנימית ושחרורם של חבריה של תמי. חובה למנות ראש אגף שרות חדש שישקיע באמת בשרות, זה עקב אכילס ממשי. הנוכחית שמונתה על ידי תמי מוזס והיא מנאמניה הגדולים – לא מספקת את הסחורה.

    1. פלוס ניקיון ארוות במה שנשאר מהדיגיטל והקמת האגף מחדש בידי אנשי מקצוע

  5. אני גימלאית של אלעל וכל כתבה שהיתה על המתרחש באלעל הביאה להתלהבות ורצון לחזור לשיגרה אלעל היתה לי בית מעל ל40 שנה מחזיקה אצבעות ובעסרת השם הצלחה לבעלים החדש

  6. צופה מהצד

    אני מבין בתעופה
    בחברה הזאת לא יקרה שינוי למעט מצגות יפות (שבזה היא אלופה) עד אשר בסמנכלות מסחר לא יחליפו את כל הפרסונות כולל הסמנכל עצמו
    כולם שם מלקקים לעצמם ומסתכלים במראה
    המצב בכי רע הם אלה שאחראים למצב שאלעל נתפסה בו בתחילת משבר הקורונה
    מגלומניות הזויה של חשיבה כאילו אלעל היא אמריקן אירליינס וכולם מיישרים קו וחוששים למעמדם
    בכל החברה החליפו ראשו אגפים וסמנכלים הגיע הזמן גם לנקות את האורווה הזו

      1. הם משלמים על הכרטיס מה זה מעניין את החברה מי משלם?
        דרך אגב הנוסעים הנאמנים ביותר של אל על הם החרדים!!,

    1. אתה מבין בתעופה אה? אזאתה לא יודע שהמנכל התחלף, כמו גם סמנכ”ל מבצעים, סמנכ”ל כספים. וכל הדירקטוריון?

    2. יש תקווה

      גם באגף שירות יש לבצע רענון של כל המנהלים. הגיע סמנכ”ל חדש נאחל לו הצלחה גם בזה.

  7. אף אחד לא רוצה לרכוש את האופציות ובנוסף לחוב של מיליארדי דולרים שיושב על החברה ומתוך הכסף שמקווים מתים לגייס צריך להחזיר 300 מיליון דולר עבור ביטולי כרטיסים וטיסות. החברה לא ממריאה לשום מקום. ותודה לטייסים

  8. אל על צופה…… חיים בסרט.
    מה אם הטייסים והמילטנטיות שלהם?
    מה אם מעל 2000 עובדים שיפוטרו או שכבר עזבו ושחלקם הגדול בעלי מקצועות יחודיים לתעופה?
    מה אם חובות על חובות על חובות שמסתכמים כרגע על כ 3 מיליארד דולר!! עוד לפני ההלוואות וההנפקות?
    אל על אתם חיים בסרט . תתעוררו.

  9. יו, איזה יופי, איך אל על יודעת לפרסם רק את הדברים הטובים, את הדברים המכוערים הם מחביאים.

  10. כל מה שרשום על הטייסים הם הרוויחו ביושר
    אף אחד לא מקנה בהם במיוחד שיש בדרך טייסים זרים
    וטייסי אל על ישארו מובטלים

    1. אבשלום

      ראשית, מקנא ולא מקנה.
      שנית, בדרך? לאן? מאיפה?
      לסיכום: יכול להיות שגם הם וגם אתה תהיו מובטלים עוד מעט, אבל נחש מי ימצא עבודה קודם…

      1. מנשה 2

        אכן מקנא ולא מקנה
        לאן ? לישראל לחברת אל על
        מאיפה ? מארצות הברית
        מדוע ? כדי להטיס את המטוסים במחיר תחרותי
        טייסי אל על עדיין לא הפנימו את המצב החדש

  11. חשבונות

    לאחר בדיקת הספרים הטייסים צריכים להוסיף להתיעלות עוד 4.5 מליון דולר לשנה
    ולכן צריך להוריד להם מהשכר עוד 1.25 אחוז בנוסף ל 29 אחוז שכבר לקחו להם

  12. יש תקווה

    גם באגף שירות יש לבצע רענון של כל המנהלים. הגיע סמנכ”ל חדש נאחל לו הצלחה גם בזה.

  13. תפסיקו לקשקש.

    אל על סיימה את התפקיד. “הנוסע הישראלי” לא צריך את אל פח. כל הכסף שמשרד האוצר מתכוון לשפוך על הפגר הפיננסי הזה לא יעזור לו להישאר לנפנף את כנפיו המרוטות באוויר.

  14. אני עדיין ממתין להחזר עבור טיסה ביוני שבוטלה (עדיין “בטיפןל”). לא בטוח שלאור התנהלות זו אחזור לטוס עם אל על

  15. אל על חייבת להמשיך ולהתקיים לטובת הכלכלה הישראלית והתיירות אבוי לנו אם נהיה תלויים בחברות הזרות .עניין השבת למרות שאני חושב שזו טעות אבל בעל המאה הוא בעל הדעה וצריך לכבד את זה.
    המדינה לא שופכת כסף על אל על מה שהייתה צריכה לעשות במהלך המשבר להבדיל מהאירופאים והאמריקאים שמבינים את חשיבות התעופה לכלכת המדינה הזרימו עשרות מליארדים לחברות התעופה רק אתמול אושרה תוספת לחברות האמריקאיות 14 מיליארד דולר.

    1. כל המדינות שתמכו בחברות שלהם, קיבלו בתמורה יעול והצטמצמות. כולל הכל. רק אל על הגחמנית, יושבת בידיים שלובות וחיה באשליות. החובות צומחים, 600 העובדים שעדיין מועסקים, לא עוסקים בשירות לקוח. חברה שלא משכילה לשמור על הנוסעים שלה, לא שווה שיטוסו איתה.

  16. איש שוק ההון

    הכותרת לקוחה מהחארטה שאל על פרסמה להצעה לרכישה אופציות. אין ביקוש וסיפורי אלף לילה ולילה שהחברה תמריא בקרוב. למה? אין כסף…קנה אותה קמצן לילד תפרן ומכאן הכל משחקי ילדים של למעלה מ5000 משפחות שיושבות בבית על המשחק הזה.

  17. אוטו ליליינטאל

    לא אטוס בחברה סקטוריאלית שאינה מכבדת חילונים.עיסוקיי מאפשרים לי לטוס רק בשבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה