אא

אל על: רווח של 27 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019

מדובר בירידה של 36% ברווח הנקי לעומת אשתקד. ההכנסות צמחו ב-1% ל-647 מיליון דולר לעומת 642 מיליון דולר אשתקד. שיפור של 3% ברווח הגולמי עם 142 מיליון דולר לעומת 137 אשתקד. אוסישקין: "למרות התחרות בנתב"ג הצלחנו להגדיל את ההכנסות ולשפר נתח שוק"

צילום: יוחאי מוסאי צילום: יוחאי מוסאי
חברת אל על סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח של 27 מיליון דולר - ירידה של 36% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז עמד הרווח הנקי על 42 מיליון דולר. כך עולה מהדו"חות הכספיים שמפרסמת החברה הבוקר (ד'). ההכנסות צמחו ב-1% לסך של 647 מיליון דולר לעומת 642 בתקופה המקבילה אשתקד. שיפור של 3% ברווח הגולמי - 142 מיליון דולר לעומת 137 אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הפסד של 28 דולר לעומת 21 מליון דולר אשתקד. עליה של 1% בהכנסות - 1.660 מיליארד דולר לעומת 1.649 מיליארד דולר אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה, אל על מציגה שיפור של 13% ברווח הגולמי-2.78 מיליון דולר לעומת 2.46 אשתקד. ברבעון השלישי נרשם גידול של כ-8% בהיצע המושבים, עלייה של כ-6.5% בתנועת הנוסעים ועלייה של 2% בנתח השוק.
ברבעון השלישי הם גדלו לסך של כ-22 מיליון דולר לעומת כ8.5 מיליון דולר אשתקד ובתשעה החודשים הראשונים של 2019 גדלים לסך של כ-60 מיליון דולר לעומת כ-21 מיליון דולר אשתקד.
הוצאות השכר ברבעון השלישי גדלו בכ-11 מיליון דולר. הירידה בהוצאות הדלק הסילוני הסתכמו בסך של כ-13.5 מיליון דולר בזכות גידור, ירידה במחיר ובזכות הציוד החדש.
בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הוצאות הדלק ירדו בכ-34 מיליון דולר. תפוסת הנוסעים ברבעון השלישי הסתכמה בכ-83.7% לעומת 85.3% אשתקד. ברבעון השלישי תפוסת הנוסעים ירדה לכ-82.7% לעומת 83.9% אשתקד.
מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין: "למרות התחרות בנתב"ג הצליחה החברה להגדיל את הכנסותיה ולשפר את נתח השוק שלה ב-2%, כאשר מספר הנוסעים גדל בכ-6.5%. ברצוני להודות לקהל לקוחותינו על האמון בחברת אל על. אני משוכנע כי אל על תמשיך להעניק ללקוחותיה שירות איכותי, נוחות מרבית, חדשנות טכנולוגית ומטוסים מתקדמים. אנו עושים הכל כדי שהלקוח ייבחר בנו בכל פעם מחדש. אני מביע הערכה מיוחדת לאנשי אל על, בארץ ובעולם שפועלים בנחישות ובמסירות ושותפים למאמץ המיוחד להצלחת החברה." 
סמנכ"לית הכספים, דגנית פלטי"החברה חתמה על עסקה במבנה JOLCO למימון המטוס הראשון מדגם 787-8 שצפוי להתקבל בסוף השבוע. המימון בסך של 125 מיליון דולר כולל הלוואה בסך 106 מיליון דולר מבנק זר לתקופה של 12 שנים וסכום נוסף של 19 מיליון דולר במטבע יין יפני שיועמד על ידי  חברה יפנית. יתרת החוב תיפרע לאחר עשר שנים בסכום מוסכם מראש של 45 מיליון דולר".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: