אא

אמירייטס חברת התעופה הבטוחה בעולם. KLM הבטוחה באירופה

JACDEC - Jet Airliner Crash Data Evaluation Centre, ארגון המדווח על תאונות אוויר שבסיסו בהמבורג, דירג שוב כמו בשנה שעברה את חברת הדגל של איחוד האמירויות בראש הרשימה של 25 חברות התעופה הבינלאומיות המובילות

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock
כמו בשנה שעברה, jאמירייטס שוב זכתה בתואר חברת התעופה הבטוחה בעולם על ידי JACDEC - Jet Airliner Crash Data Evaluation Centre, ארגון המדווח על תאונות אוויר שבסיסו בהמבורג. עם מדד סיכון של 95.05%, אמירייטס מובילה לפני חברת KLM, ג'ט-בלו, דלתא אייר ליינס ואיזי-ג'ט מבין 25 חברות התעופה הבינלאומיות שנבדקו. באירופה זכתה KLM (93.31%) במקום הראשון, לפני פינאייר, אייר אירופה, טרנסאוויה, איזי-ג'ט ונורוויג'ן.

כזכור, חברת אמירייטס עטורת הפרסים, שבסיסה בדובאי, היתה אמורה להפעיל טיסות ישירות לישראל החל מ-6 בדצמבר. השקת הקו נדחתה לבסוף בעקבות התפשטות וריאנט האומיקרון.

כבר בינואר 2021 הכריזה אמירייטס על כוונתה להפוך לשחקנית משמעותית בשוק התעופה הישראלי, והייתה גם החברה הראשונה מאיחוד האמירויות שנרשמה ברשם החברות של ישראל.

אמירייטס, שנוסדה ב-1985, נבחרת שנה אחר שנה לאחת מחברות התעופה המובילות בעולם: היא זכתה עד כה במאות פרסים, ומדורגת תמיד בראש הרשימות בסקרי רמת מוצר ושירותים של ענף התעופה הבינלאומי.

:
KLMKLM
בטוחה. KLM- צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםKLMפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: