אא

אפליקציית 12+ של קשת תוטמע לראשונה במסכי הייסנס וטושיבה

+12 היא הדרך המתקדמת והנוחה ביותר לצפות בשידור חי וב-VOD בכל התכנים של ערוץ 12, והיא פתוחה לכולם ללא תשלום - ממהדורות חדשות 12, דרך תכניות הריאליטי המותחות ביותר ועד התחקירים הנועזים והדרמות המרגשות. כעת היא תהיה זמינה בצורה מובנית גם במסכי הטלוויזיה של טושיבה והייסנס

אפליקציית 12+ במסכי הייסנס וטושיבה. צילום: יח״צ אפליקציית 12+ במסכי הייסנס וטושיבה. צילום: יח״צ
מסכי HISENSE ו-TOSHIBA הראשונות מבין היצרניות להציע את אפליקציית +12 מובנית במערכת ההפעלה VIDAA OS וללא תשלום.  אפליקציית התוכן והשידורים החיים החדשה של קשת, +12 התאפשרה להורדה עד כה דרך מזרמי מדיה חיצוניים (סטרימרים), כעת האפליקציה פתוחה לבעלי מסכי HISENSE ו-TOSHIBA דרך מערכת ההפעלה המובנית VIDAA OS. זאת הפעם הראשונה שאפליקציית +12 חוברת למערכת הפעלה של יצרן מסכים ולא דרך מזרמי מדיה מבוססי אנדרואיד/אפל או דרך חברות התקשורת השונות הגובות תשלום על ההתחברות.   מציין כי "מהיום כל מי שרוכש או שברשותו טלוויזיות של HISENSE ו-TOSHIBA יוכל לצפות באופן ישיר בערוץ הנצפה ביותר בישראל  בצורה ישירה במסך הטלוויזיה, ללא צורך בהתחברות לשום חברת תקשורת בתשלום או רכישה של מוצר נוסף כלשהו", אמר גרשון פטרושקה, מנכ"ל ניו דיספליי יבואנית מסכי HISENSE ו-TOSHIBA.  אפליקציית 12, במסכי הטלוויזיה של הייסנס וטושיבה בצורה מובנית. צילום: יח״צ +12 היא הדרך המתקדמת והנוחה ביותר לצפות בשידור חי וב-VOD בכל התכנים של ערוץ 12, והיא פתוחה לכולם ללא תשלום - ממהדורות חדשות 12, דרך תכניות הריאליטי המותחות ביותר ועד התחקירים הנועזים והדרמות המרגשות. בואו לצפות או להשלים צפייה בתכניות המובילות של הטלוויזיה של ישראל: "חתונה ממבט ראשון", "הכוכב הבא", "נינג'ה ישראל", "להיות איתה", "מאסטר שף", "אופירה וברקוביץ'", "השוטרים", "סברי מרנן", "צומת מילר" ועוד.

״מעל 100 אלף מסכי HISENSE ו-TOSHIBA נמכרו בישראל בשנה האחרונה״

היקף המכירות של HISENSE ו- TOSHIBA בישראל עומד על כ- 100,000 מסכים בשנה, אליהם מצטרפים מעל ל-100,000 מסכים עם מערכת ההפעלה VIDAA OS דור 4 ומעלה (התומכת באפליקציה) הנמצאים כבר אצל לקוחות. בהמשך השנה תתווסף אפליקציית 12+ לשלט ככפתור עצמאי לגישה מהירה לצד נטפליקס, PRIME VIDEO, YouTube ו-Disney+, מותגים בינלאומיים שכבר היום משדרים ישירות לצרכן את התכנים שלהם ב VIDAA OS.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: