אא

אפקט מישלן: השף אסף גרניט יפתח מסעדת שף במלון גלי כנרת

קבוצת מלונות ישראל-קנדה וקבוצת "מחניודה" שבבעלות השפים אסף גרניט ואורי נבון, חתמו על שותפות לפתיחת מסעדת שף ואחריות על כל הקולינריה במלון גלי כנרת שצפוי להיפתח בטבריה בחודש מאי הקרוב אחרי שיפוץ בהשקעה של 50 מיליון שקל

אסף גרניט. צילום: תמי בר שי אסף גרניט. צילום: תמי בר שי
זרוע המלונאות של קבוצת ישראל-קנדה חתמה על שותפות אסטרטגית להקמת מסעדת שף ואחריות על כל הקולינריה במלון גלי כנרת עם השפים של קבוצת "מחניודה", אסף גרניט ואורי נבון. מסעדת "שבור" של השף גרניט בפריז זכתה בשבוע האחרון בכוכב מישלן. בבעלות "מחניודה" 6 מסעדות בירושלים, 3 בלונדון ו-2 מסעדות בפריז בהן מסעדת "שבור". מלון גלי כנרת, שישראל-קנדה חכרה ל-25 שנה, עובר בימים אלה שיפוץ מאסיבי בהשקעה של כ-50 מיליון שקל. את שיפוץ המלון מלווה אדריכל המלונות, סער צפריר. עם פתיחתו הצפויה בחודש מאי 2021, השפים גרניט ונבון יהיו אחראים על מסעדת השף שתהיה זמינה הן לאורחי המלון והן להזמנה מראש לאורחים מבחוץ וכן על בר ערב ומסעדה על המים. עוד נמסר כי המנות במסעדה יהיו משולבות מהתפריט של גרניט ממסעדותיו בעולם בשילוב תוצרת מקומית וכי שירות המזון לחדרים יתבסס על תפריט מסעדת השף. ראובן אלקס, מנכ"ל קבוצת ישראל קנדה: "אנו מברכים על השותפות וגאים, יחד עם גרניט וקבוצת מחניודה, להוות חוד החנית הקולינרית בזרוע המלונאות הצומחת בישראל. זה שיתוף פעולה ראשון מיני רבים יחד עם קבוצת מחניודה".
ראובן אלקסראובן אלקס
"מברכים על השותפות". ראובן אלקס, מנכ"ל ישראל קנדה מלונאות. צילום: שיר גולני שף גרניט מסר: "שיתוף הפעולה עם ישראל קנדה מלונאות מרגש והמסעדות במלון גלי כנרת ישלימו חווית אירוח שטרם נראתה בארץ ויכלול טעימה ממסעדותיו בעולם בשילוב אוכל מקומי חסר פשרות". נזכיר כי ישראל-קנדה השלימה בנובמבר 202 את רכישת רשת מלונות טמרס מידיו של פויו זלבדוביץ' ועומדת על פריסה ארצית המונה 1,350 חדרים בכפר הנופש גונן בצפון, מלון גלי כנרת, לייקהאוס, פליי ת"א, ווסט ת"א, ווסט אשדוד, מלון דניאל ים המלח ומלון סוליי באילת.
מלון גלי כנרת הדמיהמלון גלי כנרת הדמיה
מלון גלי כנרת. הדמיה באדיבות יח"צ ישראל-קנדה מלונאות  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישראל קנדה מלונאותאסף גרניטמלון גלי כנרת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: