אקספדיה: תיירים בוחרים את בתי המלון על פי המחיר ודירוגי אורחים

עוד עולה מהמחקר של אתר התיירות האון ליין שהינו מהגדולים בעולם כי, 72% ממזמיני בתי המלון יהיו מוכנים לשלם יותר כאשר יתברר להם שבית מלון מסויים דורג גבוה בידי אורחים ששהו בו

צילום: Shutterstock

 

תיירים בוחרים את בתי המלון בהם ישתכנו ביעדים שבהם הם מבקרים על פי המחיר ודרוגי אורחים.

כך מעלה סקר שפרסמה מחלקת המחקר של אתר התיירות האינטרנטי אקספדיה.
עובדת בחירתו של בית המלון על בסיס המחיר אין בה כדי להפתיע קובע המחקר באשר תיירים מציבים בראש רשימת השיקולים שלהם את שווי ההוצאה הנכון לדעתם ברכישת המוצר המלונאי בעת שהם מחליטים על תקציב מסעם. בנושא זה אין הבדל בין תייר המחפש מלון חסכוני לבין כזה המבקש להתגורר במלון מותרות.
במקביל, המחקר העלה כי 72% ממזמיני בתי המלון יהיו מוכנים לשלם יותר כאשר יתברר להם שבית מלון מסויים דורג גבוה בידי אורחים ששהו בו. שיקולי דרוג האורחים נחשבים יותר בעיני התיירים מאשר שם המותג שאליו משתייכים בתי המלון.
העובדה שהמותג אינו משמעותי בעיני התיירים מאפשרת, לדעת כותבי המחקר, לבתי מלון עצמאיים להתחרות כשווים בין שווים עם הרשתות הגדולות. עם זאת, מותגים של רשתות פרימיום נהנים מאהדה בקרב הלקוחות.
במחקר נטלו חלק 903 נשאלים.