אא

אקספרס לביהמ"ש: תלמה הודיעה לאיסתא על ביטול רכישת אמריקן אקספרס טרוול

הטילה את הפצצה: תלמה נסיעות הודיעה לאיסתא על ביטול העסקה ודורשת להשיב לה כ-5 מיליון שקל ששילמה כדמי מקדמה לרכישת אמריקן אקספרס טרוול בכ-130 מיליון שקל. איסתא דוחה הטענות/דרישות ומתכוונת לפנות לביהמ"ש. כיצד תלמה מנמקת את החלטתה לסגת?

צילום: 123rf צילום: 123rf
עימות חזיתי בין החברות תלמה נסיעות ואיסתא שיסתיים ככל הנראה בבית המשפט. תלמה הודיעה היום (רביעי) לאיסתא על ביטול עסקת רכישת אמריקן אקספרס טרוול תמורת כ-130 מיליון שקל. בתלמה נימקו את ביטול ההסכם כך: "ארע שינוי מהותי לרעה". תלמה אף דורשת לקבל בחזרה סך של כ-5 מיליון שקל אותם שילמה כדמי קדימה כאשר העסקה נחתמה. באיסתא דוחים מכל וכל את טענות ודרישות תלמה ובכוונתה לפעול למיצוי זכויותיה על פי ההסכם ואף מתכוונת לפעול לקבלת פיצויים בגין ביטולו מצידה של תלמה.

כזכור, בחודש ינואר האחרון תלמה נסיעות הודיעה על רכישת אמריקן אקספרס טרוול ישראל תמורת כ-130 מיליון שקל. זו הייתה עסקת הענק הגדולה ביותר שידע שוק הנסיעות בישראל וכבר אז היו שהרימו גבה נוכח הסכום הגבוה שתלמה התחייבה לשלם. העסקה נעשתה בימים בהם תלמה תכננה לצאת להנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב, תכנון שירד לפי שעה מסדר היום נוכח מגפת הקורונה שניפצה הכל. העסקה שהייתה אמורה להסתיים סופית בחודש יוני נדחתה בגלל הקורונה לספטמבר. 

העסקה של תלמה עם איסתא לרכישת אמריקן אקספרס טרוול הייתה אמורה להיות מושלמת עד 1 ביוני השנה, אך בגלל התפרצות מגפת הקורונה הצדדים האריכו את המועד להשלמת העסקה להיום עם אופציה להארכה נוספת, אך כאמור תלמה הודיעה כעת על ביטול ההסכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםתלמה נסיעותאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: