אא

ארגון חברות התעופה העולמי מקדם הסכם חדש עם סוכני הנסיעות

יוסי פתאל מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת וחבר בצוות המגבש את ההסכם: "הנוסח הנוכחי נכתב בעידן שלפני האינטרנט, כאשר סוכני הנסיעות היו נציגים ושליחים של חברות התעופה בלבד"

צילום: 123rf צילום: 123rf

ארגון חברות התעופה העולמי (IATA) פועל לקדם הסכם חדש עם סוכני הנסיעות. ההחלטה התקבלה במסגרת הוועידה השנתית של הארגון שהתקיימה השבוע בג'נבה.

על מנת לקדם את גיבוש ההסכם הוחלט על הקמת צוות משימה מיוחד ובו שלושה נציגים מארגוני סוכני הנסיעות בעולם, שלושה נציגים מחברות התעופה ונציגים של IATA.

בצוות המשימה המיוחד יש גם נוכחות ישראלית - יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, המשמש גם כסגן הנשיא הארגון העולמי של סוכני הנסיעות UFTAA, הוא אחד מנציגי סוכני הנסיעות.

"הנוסח הנוכחי בין סוכני הנסיעות לחברות התעופה, הוא בן עשרות שנים ונכתב בעידן שלפני האינטרנט, כאשר סוכני הנסיעות היו נציגים ושליחים של חברות התעופה בלבד", מסביר פתאל את הצורך בניסוח הסכם חדש, "הזמנים השתנו וחברות התעופה הפכו למתחרות ישירות של סוכני הנסיעות, שבינתיים מצדם הפכו לעסקים עצמאיים, אך עדיין תלויים בהנחיות כלכליות משותפות של חברות התעופה באמצעות הסכמי IATA. בארגון חברות התעופה מתרחשת מהפכה של ממש בתחומי ההפצה והניהול הכספי מול הסוכנים, ולכן מתבקש גם שינוי ועדכון של ההסכם ההיסטורי", מסכם פתאל.

הצוות המיוחד אמור לגבש הצעה להסכם חדש ולהגישה בוועידה השנתית הבאה של ארגון חברות התעופה העולמי.

"בארגון חברות התעופה מתרחשת מהפכה של ממש בתחומי ההפצה והניהול הכספי מול הסוכנים, ולכן מתבקש גם שינוי ועדכון של ההסכם ההיסטורי". יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםיוסי פתאל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: