כאשר הנשיא טראמפ חתם על חוק CARES ב-27 במרץ, נלוותה לחבילת הסיוע לענף התעופה – מענקים והלוואות של 58 מיליארד דולר – הוראה לחברות התעופה האוסרת להפחית את כוח העבודה שלהם במשך שישה חודשים, עד 30 בספטמבר 2020.
חברות התעופה פירשו את ההוראה בדרכן, והחליטו לקצץ בשכר העובדים באמצעות הקטנה של היקף המשרה וצמצום שעות העבודה.
עפ”י Business Insider, עובדי החברות המובילות, כולל: דלתא, יונייטד, אמריקן וסאות’ווסט, לומדים בימים אלה, שהם לא יקבלו את שכרם הרגיל המלא.
היקף הטיסות בארצות הברית ירד בצורה דרסטית בעקבות מגפת הקורונה. עפ”י מינהל אבטחת התחבורה, רק 185,000 נוסעים טסו בחברות התעופה האמריקניות בשבת, 28 במרץ, לעומת 2.1 מיליון באותו יום לפני שנה – פחות מ-9%.
Business Insider גם מצטט את מכתבו של אד בסטיאן, מנכ”ל דלתא, לעובדים, המציין במפורש “צמצום זמני של שעות העבודה”, ולעובדי החברה, שמרביתם אינם מאוגדים, ברור כי שכרם עלול להיות מקוצץ משמעותית.
בחברת יונייטד איירליינס, עפ”י אתר העסקים, שכרם של צוותי האוויר יקוצץ ב-25-30 אחוזים, ואילו שכרם של עובדי הקרקע ישולם עפ”י המספר המינימלי של שעות העבודה החודשיות, שהם זכאים לקבל במסגרת הסכם האיגוד שלהם.
בית חדשות עולמיות ארה"ב: למרות המענקים – חברות התעופה מקצצות שכר
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חוק הסיוע של הנשיא טראמפ אוסר על חברות התעופה לצמצם את כוח האדם עד 30 בספטמבר, אך הן מתחכמות ומקטינות את היקפי המשרה והשכר של העובדים

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
השאירו תגובה לפוסט

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?