שביעות רצון גדולה בארקיע מהמיזם שליו הודיעה החברה בשבוע שעבר. כזכור, חברת התעופה הודיעה ללקוחותיה שטיסתם בוטלה במהלך הדממת החברה ועקב ביטול הטיסות כתוצאה ממשבר הקורונה, כי יוכלו באמצעות המיזם- “כסף ארקיע”, לזכות בהטבה כספית משמעותית לשימוש לרכישות עתידיות לכל מוצרי החברה – טיסות וחבילות נופש.
עוז ברלוביץ, מנכ”ל ארקיע אינטרנשיונל סיפר: “השקענו משאבים רבים בפורטל אינטרנטי מהיר ונוח. לקוחותינו מבקשים להשאיר את הכסף בחברה לשימוש עתידי בטיסות וחבילות נופש בארץ ובחול. 26% שימור לקוח הוא הבעת אמון אדירה בחברה. אנו שוקדים בימים אלו על מגוון יעדים חדש לעונת האביב והקיץ”.
ארקיע, תפעיל בסוף השבוע את טיסת הבכורה לאחר הדממה של קרוב ל-6 חודשים, כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז. הטיסה תהיה ביום שישי הקרוב לנמל התעופה הרקליון שבכרתים.
6 מחשבות על “ארקיע: “הבעת אמון בחברה, 26% מהלקוחות ביקשו להשאיר את הכסף בחברה לטיסות עתידיות””
לא עניין של הבעת אמון כמו הבנה שזה הכי קרוב ללא לאבד את הכסף לגמרי…
זה כסף שהשלמנו שלא נראה, אז אם יש סיכוי קטן שייצא ממנו משהו…
הכסף על קרן הצבי
זה 26% שהתייאשו מלקבל כסף בחזרה. יחד עם זאת מאחל לארקיע הצלחה בהמשך הדרך.
כלומר 74% אינם מאמינים בחברה?
74% שלא מאמינים בחברה זה המון! אי לכך, אני מוכרח להודות שאני מתפלא גם על 26% שהאמינו.. קצת תמוה לי.
אם היה לכם שירות לקוחות כמו שצריך, יתכן שיותר מ26% היו בוחרים להשאיר אצלכם את כספם..