שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

ארקיע תנסה למזג את ישראייר עם משקיע נוסף

חברת התעופה עשויה לצרף משקיע כדי לפעול למיזוג החברה עם ישראייר. כזכור, שרת התחבורה,התבטאה השבוע ואמרה: "ייתכן שהתחרות תחייב מיזוג בין חברות התעופה הישראליות." ישראייר: "אין בכוונת החברה להתייחס לכל הצעה לכאורה המופיעה בתקשורת"
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מטוס ארקיע וישראייר באילת
צילום: Shutterstock

חברת ארקיע עשויה לצרף משקיע כדי לפעול למיזוג עם ישראייר, כך נודע ל'פספורטניוז'.
כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, בארקיע לוטשים עיניים לעבר ישראייר, אך מעוניינים לעשות זאת בדרך של מיזוג. בעלי האג"ח של אי.די.בי לעומת זאת, רוצים לקבל כסף עבור מכירת החברה שההתעניינות בה גוברת מיום ליום.

דווקא בזמן משבר הקורונה, ישראייר הפכה למותג חשוב בעיקר בזכות בהיותה חברת התעופה הישראלית היחידה שהמשיכה לפעול לאורך כל משבר הקורונה.

השווי של דסק"ש שהיה עד לא מכבר בשליטתו של אדוארדו אלשטיין, זינק לאחר שעבר לידי נאמן לקראת המכירה ובשוק ההון מעריכים ששוויה של ישראייר עשוי לעלות גם בסופו של דבר.

בין ההצעות שעל הפרק כפי שפורסם בפספורטניוז, היו קרנות מאיחוד האמירויות, רוסיה, ארצות הברית וכן, רמי לוי שמגלה עניין רב בחברה.
לנאמן של החברה עו"ד אופיר נאור, יש פניות רבות וההתעייניות  לגבי החברה נמשכת, כאשר מי שמירצה בסופו של דבר להגיש הצעה יצטרך לעשות זאת עד ה-8.11.
כזכור, שרת התחבורה, מירי רגב, התבטאה השבוע כי: "ייתכן שהתחרות תחייב מיזוג בין חברות התעופה הישראליות. אנו צריכים לעשות חשיבה מעמיקה, האם יש מקום לסייע לחברות התעופה הישראליות להתמזג כדי להיערך לקראת התחרות הצפויה עם חברות תעופה נוספות".
מישראייר נמסר בתגובה כי: "עורך הדין אופיר נאור, הנאמן מטעם בית המשפט מקיים הליך מכרזי של מכירת החברה. רשימת המתעניינים ארוכה בשל הבולטות של ישראייר במשבר הקורונה. אין בכוונת החברה להתייחס לכל הצעה לכאורה המופיעה בתקשורת".

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

5 תגובות

  1. אוי ואבוי לישראייר אם יתמזגו עם הבור ללא תחתית שנקרא ארקיע.
    משפחת נקש רוצים רק להיפטר ממנה. והם יודעים מה הם עושים.
    יש לה חובות מטורפים. תקליטור והחברה חיה רק בגלל הלוואה של המדינה.
    משפחת נקש הבריחה עכשיו את המלונות שהיו לארקיע ולקחה אותם תמורת 10 מליון דולר בשעה שהם שווים פי שלוש.
    בקיצור, המיזוג הוא דרך של הנקשים להפטר מארקיע בלי שיאשימו אותם בסגירת החברה. ועוד לצאת מרווחים מהעסקה.

      1. המחיר שתשלם ישראייר יהיה גדול מאוד .
        אין שום הצדקה למיזוג .

        1. כשממזגים חברות אז אין תחרות ואז מחירי השירותים יעלו
          אז זה לא לטובת הצרכן הישראלי..

  2. כול מי שכותב פה שאסור למזג אינו חושב על העובדים ומשפחותיהם. חברה אחת חזקה זאת התשובה היחידה ליתרון של חברות התעופה הזרות שמסובסדות ע"י המדינות שלהם. לבד, לא ישראייר ולא ארקיע יחזיקו מעמד. כשלא יהיו יו. ר חברות ישראליות אז תהיו מרוצים? בטיל הראשון לכיוון תל אביב כולם יברחו. אף חברה לא תגיע לישראל ואז מה אתם חושבים שיהיה… תחשבו קצת קדימה וקצת עבר לצרות העין שלכם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.