Makam-Teaser

"אתר האינטרנט של אופרן אחראי כבר לכמחצית מפעילות החברה"

חברת השכרת הרכב חשפה היום (רביעי) שורת חידושים טכנולוגים הכוללים בין היתר: מתן אפשרות בחירה בין ספקים מרובים ובין תכניות כיסוי שונות,אישור ההזמנה וכירטוס עצמאי ומערכת הזמנות המאפשרת לחלק את התשלום ההזמנות לתשלומים. אופיר דנאי: "נחושים להביא את החברה למצב של דיגיטציה מלאה ולמעשה אנחנו כבר שם". החברה מרחיבה את פעילותה הבינלאומית באירופה

חברת אופרן, השלימה בימים האחרונים שדרוג נוסף של המערכת הטכנולוגית ומערך אתרי האינטרנט החדשניים של החברה.

מטרת השדרוג הינה לאפשר לסוכן הנסיעות עצמאות מלאה בביצוע הזמנות באתר החברה – כולל אפשרות בחירה בין ספקים מרובים ובין תכניות כיסוי שונות, אישור ההזמנה וכירטוס עצמאי – הכל, כמובן, בנוחות, ללא צורך בהמתנה מיותרת ובזמינות של 24/7.

חידוש נוסף לשימוש סוכני הנסיעות, הוא עבור הסוכנים המעדיפים לשלם עבור הזמנות השכרת הרכב באשראי – כעת ניתן לחלק את התשלום ההזמנות באתר אופרן לתשלומים.

עוד מציינים באופרן כי החברה שיפרה משמעותית את מגוון הממשקים הזמינים במערכת ההזמנות שלה, ובכך מתאפשר מנעד רחב לשיתופי פעולה מול סוכנויות ורשתות – החל משילוב מנוע White Label רספונסיבי במערכת התוכנה של הסוכנות ועד לרמה של יצירת חיבור והתממשקות XML ו- PNR to Docket.

באופרן מוסיפים כי החברה סיימה לאחרונה גם תהליך התממשקות של המערכות מול כל ספקיה הקיימים והחדשים. היתרון העצום הוא שהתממשקות זו כוללת חיבור למחירונים הדינמיים של הספקים, כמו גם חיבור למותגים נוספים ולחברות הבנות של גופים בינ"ל גדולים כגון:  InteRent של חברת יורופקאר, National של חברת אנטרפרייז ועוד.

המערכת החדשה כוללת באתר אופרן צ'ט דינאמי מאוייש וחי עם נציגי החברה, עבור סוכני הנסיעות, וזאת במטרה ליעל את השירות אותו מציעה החברה הכולל בנוסף, תמיכה מלאה בעברית גם עבור הלקוח הסופי תוך כדי השכירות אשר כל צ'ט מתקיים מול המחלקה המתאימה באופרן.

אופיר דנאי: "נחושים להביא את החברה למצב של דיגיטציה מלאה"

מנכ"ל אופרן, אופיר דנאי הוסיף וסיפר לפספורטניוז על השדרוגים הטכנולוגיים שהחברה עושה: "הצוות הטכנולוגי שלנו עמוס בעבודה, אולם אנו נחושים להביא את החברה למצב של דיגיטציה מלאה ולמעשה אנחנו כבר שם – אתר האינטרנט של אופרן אחראי היום כבר לכמחצית מפעילות החברה, והפיתוחים הנמצאים כעת בעבודה הינם בתחום שיפור היכולות וממשק המשתמש. מערכות B2B של חברות אירופאיות שונות גם הן התממשקו לאופרן בחודשים האחרונים, מה שיוצר שינוי משמעותי בפעילות."

על הרחבת הפעילות הבינלאומית של החברה אמר דנאי: "לאחרונה תורגמה המערכת שלנו גם לשפה ההונגרית וכמו כן, צירפנו 100 משרדי נסיעות הונגריים מקומיים, זאת בנוסף לסוכנים ממדינות רבות נוספות באירופה שממתמשקים למערכת. בכל מקום שבו פועלת המערכת, היא פועלת במטבע המקומי ובשפה המקומית. בשוק השבדי בו אנו פעילים וקשורים עם מעל ל- 200 משרדי נסיעות, 99 אחוז מהפעילות כבר נעשית אונליין. צמצום עלויות זה מאפשר הפחתת מחירים ואגרסיביות תמחירית".

לפני כשנה יצאה אופרן, בליווי חברת אסטרטגיה ומיתוג המתמחה בתחום הדיגיטל, בקמפיין מיתוג ולוגו חדשים כחלק מתהליך כולל שמטרתו מעבר לדיגיטציה מלאה של החברה, ומיצוב מחדש בתחום התיירות בכלל והשכרת הרכב בפרט נוכח השינויים הרבים בשנתיים האחרונות.

 

תגיות: אופרן השכרת רכב בחו"ל