אא

בגלל העלייה בתחלואה מקורונה: פיילוט הפעלת טיסות מנתב"ג נדחה ליולי

על רקע החשש מגל תחלואה שני, פיילוט להפעלת טיסות מנתב"ג ל-1 עד 3 יעדים שהיה מתוכנן לצאת ב-15 ביוני נדחה ל-1 ביולי. רה"מ, בנימין נתניהו, אמש: "יש עלייה בתחלואה. אם נצטרך נחזור להגבלות במשק"

נאלץ להמתין עוד עם חופשת הבטן גב מעבר לים. חוף בקפריסין. צילום: 123rf נאלץ להמתין עוד עם חופשת הבטן גב מעבר לים. חוף בקפריסין. צילום: 123rf
עקב התפרצות הקורונה בסוף השבוע האחרון בבית הספר הגימנסיה העברית בירושלים והחשש מגל תחלואה שני, הוחלט לדחות ל-1 ביולי פיילוט טיסות שהיה מתוכנן לצאת לדרך ב-15 ביוני. אמש (מוצ"ש) אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס עקב העלייה הפתאומית בעקומת הקורונה, "יש עלייה בתחלואה. אם נצטרך נחזור להגבלות במשק". עוד אמר, "המגפה לא מאחורינו. היא משתוללת בעולם ועדיין כאן בישראל, בינינו ובתוכנו. כיבינו את הלהבות הגדולות של המדורה בארץ אבל נשארו גחלים לוחשות וכל רוח קלה מפיחה בהן אש. אף אחד לא חסין מזה. כל עוד לא נמצא חיסון לנגיף הוא יחזור ויתפשט אם לא נקפיד על כללי הזהירות". נוכח העלייה במספר הנדבקים כאמור, רשות שדות תעופה, המל"ל, משרד הבריאות וחברות תעופה החליטו לדחות את הפיילוט מה-15 ביוני ל-1 ביולי.  במסגרת הפיילוט צפויים לצאת כ-20 אלף נוסעים בטיסות ל-1 עד 3 יעדים בהם קפריסין, גיאורגיה ויעד נוסף שטרם הוחלט לגביו. בסיור שקיים באחרונה שמואל זכאי, מנהל נתב"ג, לראשי משרד הבריאות, המל"ל וחברות תעופה, אמר זכאי, "אולי בחודש ספטמבר נגיע לרמה של חצי מילון נוסעים בנתב"ג. זאת אולי הרמה שתשמר עד סוף 2021-2020 כל עוד לא ימצא חיסון והתחלואה נודדת בין מדינות וקצב ההתפרצות שונה בין מדינה למדינה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקפריסיןמשבר הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: