אא

בגראן קנריה חוזרים לשגרה

לאחר פתיחת הגבולות וההקלה במגבלות, גראן קנריה חוזר לשגרה ואיתה גם לוח פעילויות נרחב עם האירועים החשובים ביותר באי, למקומיים ולתיירים, שיכולים לשוב וליהנות מחדש מטבע, ספורט ותרבות. מטעם משרד התיירות של גראן קנריה

צילום: משרד התיירות של קנריה צילום: משרד התיירות של קנריה

שנה של פעילות מועטה פירושה אנרגיה מחודשת והתרגשות יתרה כשבאים שוב במגע עם הנופים המרהיבים ביותר, חופים, הרים, אמנות, מוזיקה וכמובן הקולינריה המקומית.

גראן קנריה מוכנה לפתיחה מחודשת של הפארקים והאתרים הטבעיים שלה לתיירות ולחלוק רגעים קסומים כמו השקיעות מעל גלי פוזו איזקרדו (Pozo Izquierdo) או ורגאס (Vargas), ומהחופים הטובים ביותר באירופה לגלישת רוח וספורט ימי אחר. פרט לחופים המרהיבים, גם לחובבי הפעילות הגופנית והספורט התחרותי בהרים ישנן אפשרויות רבות לקחת בחשבון בעת הביקור, עם מרוצים שונים, תחרויות לאומיות, אתגרים, מרוצי ראלי ומרתונים.

ב-19 ביוני, נפתחה בהצלחה הליגה הקנרית ל-Trail running עם תפוסה מלאה במסלול ארטנרה, בגרסתה הקצרה של 9.7 קילומטרים, ובגרסתה הארוכה של 18.6 ק"מ. חזרתה של ליגה זו עוררה התלהבות רבה לבואה של עונת הקיץ. האירוע הבא בלוח השנה הוא מרוץ ה-Be Cordial Beyond the Coast Sky Gran Canaria ב-16 באוקטובר, מרוץ הרים בדרגות קושי שונות שחוצה את האי מדרום מערב לצפון מערב, ועובר בנקודה הגבוהה ביותר, פיקו דה לאס ניבס (Pico de las Nieves) ב-1,954 מטר גובה. באותו תאריך רוכבי האופניים ייהנו ממרוץ האופניים של גראן קנריה - Epic Gran Canaria שמתרחש במאספלומס.

אם תרצו להאט מעט את הקצב, המהדורה התשיעית של פסטיבל ההליכה בגראן קנריה מתקיימת בין התאריכים 28 עד 31 באוקטובר, בה אוהבי הטבע זוכים להכיר מקרוב את אתרי הטבע והסודות היפים ביותר של האי. במהלך חודש נובמבר, רוכבי אופניים מכל רחבי העולם מגיעים להשתתף ב-Transgrancanaria Bike ולרכוב בכל רחבי האי, בכבישים ובהרים דרך שני מסלולים בדרגות קושי שונות. גם ללילה יש את אירוע הספורט החשוב שלו - מסלול הריצות הלאומי הגדול ביותר - Binter Night Run, שמתקיים ב-13 בנובמבר בלאס פלמאס. באותו חודש מתקיים מרוץ ראלי האיים הקנריים 45 המיוחל, שם נפגשים חובבי מרוצי מכוניות מדי שנה כדי ליהנות מרכבים מהירים על 4 גלגלים.

צילום: משרד התיירות של קנריהצילום: משרד התיירות של קנריה
במידה ועדיין תישאר לכם אנרגיה ורצון לעוד אירועים ספורטיביים, שנת 2021 תיחתם במרתון של 42 ק"מ במאספלומס, ב-21 בנובמבר ובמהדורה החמישית של אליפות הגלישה, LPA Surf City בין ה-4 ל-8 בדצמבר, תחרות יוקרתית ונחשבת ברמה הלאומית.

ההתלהבות והרצון לפעילויות באוויר הפתוח ימשיכו גם לשנה הבאה. גראן קנריה מתכננת להמשיך בקצב מהיר גם בשנת 2022, עם יום השנה ה-20 לאירוע הריצה Transgrancanaria, בין ה-4 ל-6 במרץ, ואתגר מוגאן (Challenge de Mogán), הכולל שחייה, רכיבה על אופניים והליכה ביום אינטנסיבי שייערך ב-23 באפריל.

אירועים מוזיקליים

סדר היום הקנרי לא יהיה שלם בלי האירועים המוזיקליים הבולטים ביותר, עם הופעות ואירועים בסדר גודל לאומי ובינלאומי. בשנת 2021 נשמעו התווים המוסיקליים הראשונים בפברואר עם עונת האופרה ה-54, ובמהלך חודש מארס עם פסטיבל באך הבינלאומי השביעי והתזמורת הפילהרמונית של גראן קנריה. תיאטרון פרז גלדוס (Pérez Galdós) הנודע בלאס פלמאס, הוא אחד המקומות המרכזיים בסצנה המוזיקלית המקומית. במהלך חודש יוני התקיימה בתיאטרון הופעת בכורה מוצלחת בשם The Radio Festival Orchestra והופעה נוספת - Timples 2021 המפורסמת בזכות השימוש בגיטרה הכנרית הייחודית בשם טימפלה.

בנוסף, ב-1 ביולי התארח המוזיקאי הישראלי הכישרוני אבישי כהן, שהופיע בליווי התזמורת הסימפונית של טנריף במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לג'אז בקנריים.

צילום: משרד התיירות של קנריהצילום: משרד התיירות של קנריה
במהלך הקיץ, בין הטיולים בהרים והמנוחה בחופים, ניתן גם ליהנות מאירועים מוזיקליים מגוונים אשר מציעים שלל סגנונות ונותנים מענה לאלו שמעדיפים סגנונות מוזיקליים שונים, החל מהפסטיבל המפורסם של מוזיקת וינטג׳ ורוקנרול בשם Big Band Vintage Festival, פסטיבל המוסיקה הבינלאומי של האיים הקנריים במהדורתו ה-37, הפסטיבל הבינלאומי X לסקסופון "Villa de Teror", ופסטיבל החצוצרה הבינלאומי במאספלומאס. לקראת שנת 2022, פסטיבל SUM הפופולרי מתחיל לרקום עור וגידים, כדי לגרום לגראן קנריה לארח שוב את להקות הרוק והפופ החשובות ביותר כיום ולמשוך אלפי מעריצים מכל רחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותספרדפספורט ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: