אא

בוקינג.קום חגגה יומהולדת 10 בישראל

ענקית הנסיעות הדיגטלית בוקינג.קום מציינת עשור לפעילותה בישראל. למסיבת יום ההולדת שהתקיימה בשבוע האחרון הגיע אנדרה ד'אמיקו, סגן נשיא ומנהל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה שאמר: "אנו מצפים לשנים רבות נוספות שיביאו לצמיחתו של מרכז הפעילות שלנו בישראל"

יומהולדת 10 לבוקינג.קום בישראל. מימין: אנדרה ד'אמיקו יומהולדת 10 לבוקינג.קום בישראל. מימין: אנדרה ד'אמיקו

ענקית הנסיעות הדיגיטלית Booking.com מציינת בימים אלה עשור שנים בישראל. למסיבת יומההולדת, שהתקיימה בשבוע האחרון במשרדי החברה בתל אביב, הגיע אנדרה ד'אמיקו, סגן נשיא ומנהל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, שהרעיף מחמאות על הצוות הישראלי בראשו עומד ד"ר איציק מזרחי. "חברת Booking.com השקיעה רבות במרכז הפעילות בישראל והתוצאות מרשימות וכבר מוכיחות את עצמן. אני מברך ומודה לכל מי שהיה חלק בעשור הראשון של פעילות Booking בישראל. אנו מצפים לשנים רבות נוספות שיביאו לצמיחתו של מרכז הפעילות שלנו כאן בישראל", אמר.

במעמד זה חשף ד'אמיק את תכניות החברה בישראל כולל גיוס כישרונות בתחום ה-Machine Learning, במרכז הפיתוח בתל אביב. בהקשר זה נמסר כי בוקינג.קום פועלת לדייק את תוצאות החיפוש שלה באמצעות מערכת בינה מלאכותית ולא לפי הקלדת טקסט. Booking.com, שנוסדה באמסטרדם ב-1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG, Booking.com) מעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.

במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד, קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר מ-1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות בוקינג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהזירהעשור לבוקינג.קום בישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: