אא

ביום שאחרי: חברת מסעות תדרוש "דרכון ירוק" לפני הזמנת חופשה

"מסעות", המתמחה בהפקת טיולים מאורגנים לבני הגיל השלישי, הודיעה כי ידרשו מלקוחותיהם "דרכון ירוק" לפני הזמנת חופשה. מנכ"ל החברה: "נוסע ללא אישורים מתאימים, לא יוכל להזמין דרכינו חופשה בשום מצב"

"מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות "מסעות בארץ ישראל". קרדיט: מסעות
חברת "מסעות", המתמחה בהפקת טיולים מאורגנים לבני הגיל השלישי, הינה הראשונה מחברות התיירות אשר הודיעו כי ידרשו מלקוחותיהם "דרכון ירוק" (הצגת אישורים לשני חיסונים) לפני הזמנת חופשה. עוד מודיעה היום (חמישי) החברה כי רק מדריכי טיולים בעלי דרכון ירוק יוכלו להדריך בטיולים של החברה. גיא רווה, מנכ"ל מסעות: "אנו עושים כל שניתן על מנת להיערך ליום שאחרי ולאפשר ללקוחותינו הנאמנים לטייל באופן בטוח וזהיר ברחבי העולם. על מנת למזער אופציה של הדבקה קבוצתית, אנו מחויבים מכורח הנסיבות, לעשות את המקסימום עבור כל נוסע ונוסעת ועל כן, אנו רואים בהחלטה זו חשיבות עליונה וחד משמעית שאין להקל בה ראש. נוסע ללא אישורים מתאימים, לא יוכל להזמין דרכינו חופשה בשום מצב. כמו כן, עדיין ינקטו במסגרת הטיולים אמצעי זהירות נוספים על פי מדיניות התו הסגול". עוד לדברי רווה, "אנו תקווה שכבר בחודשים פברואר-מרץ, נוכל להניע את הגלגלים ולהוציא את הטיולים לפועל עם השלמת הסנונית הראשונה של החיסונים הנדרשים".
גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעותגיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות
גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות. צילום באדיבות מסעות עוד לדבריו, "זו תקופה נהדרת ואידיאלית לטיולים הן מבחינת תנאי מזג האוויר והן מבחינת העומסים באתרים השונים אשר פחות מורגשים בתקופה זו. היצע הטיולים בשנת 2021 יתאפיין ללא ספק בבחירה על פי מפת הקורונה העדכנית באופן דינמי ויעדים בהם תחול התפרצות קורונה יוסרו ממפת הטיולים. מתוך ההיצע הרחב קיימים יעדים חדשים על הפרק כמו איחוד האמירויות ובחריין, יעד מרתק ומסקרן הכולל ניגודיות ושפע של אתרים ואטרקציות, כך שזה ללא ספק מרגש עבור כולנו. כמובן, שגם השקתן של טיסות ישירות למרוקו, יהוו מוקד משיכה רב בקרב קהל היעד ואנו צופים לביקושים רבים גם ליעד זה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםמסעותדרכון ירוק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: