ביצת הזהב של קבוצת ממן: רשמה גידול של 42.8% בהיקפי המטען שטיפלה ברבעון השלישי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
ממן טיפלה ב-9 החודשים הראשונים של השנה בכ-146 אלף טון לעומת כ-123.500 טון שטופלו בתקופה המקבילה אשתקד. סך המטענים שטופלו בנתב"ג באותה תקופה הסתכמו לסך של כ-273,160 טון, ונתח השוק של ממן כ-53.5%
רווחי חברת פתאל אירופה
צילום: 123rf

בחברת ממן בטוחים כי החברה התגברה על העומס הרב שנוצר לה בטיפול במטענים מתחילת 2021 .

בדו"ח הכספי של החברה שפורסם הבוקר בפספורטניוז, בו רשמה חברה רווח של כ-50 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה, החברה מציינת כי: "חל שיפור ביכולת ההתמודדות עם עומס המטענים במסוף".

ממן טיפלה בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-146 אלף טון לעומת כ-123.500 טון שטופלו בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 18.2.

סך המטענים שטופלו בנתב"ג באותה תקופה הסתכמו לסך של כ-273,160 טון. נתח השוק של ממן הסתכם ב-53.4%. ברבעון השלישי של השנה סך המטענים שטופלו ע"י ממן הסתכמו בכ-51,560 טון לעומת 36,130 טון אשתקד, גידול של 42.8% .

בממן מציינים כי מוסיפים כי על מנת שיוכלו "להתמודד עם העומס הרב והעיכובים במסירת המטענים, הושקעו תשומות מרובות בשיפור וייעול עבודת מסוף המטענים אשר כללו, בין היתר, הגדלת מצבת כוח האדם, רכש ושכירת ציוד תפעולי נוסף, הגדלת שטחים תפעוליים, הטמעת תהליכי עבודה ונהלי עבודה ופעולות נוספות והכל, על מנת להביא לייעול וטיוב פעילות המסוף ובכך לסייע בידי החברה בהתמודדות עם עומס המטענים במסוף כאמור".

כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, קבוצת ממן השקיעה כ-5 מיליון שקל בשדרוג מסוף המטענים, זאת במסגרת תוכנית הכוללת הכפלת שטחו של מרכז המיון הממוכן, הוספה של אלפי אמצעי אחסון, גיוס והכשרה של עשרות עובדים, הקמת מתחם לטיפול מיידי במטען רגיש והצטיידות באוהלי ענק למיגון המטענים מפגעי מז"א.

תוכנית החירום שמפעילה ממן וכבר מיושמת בשטח כוללת הרחבת מרכז המיון הממוכן בנתב"ג לחבילות איקומרס ומטען כללי, שכעת מסוגל לטפל בכ- 8,000 חבילות בשעה (לעומת 3,700 טרם ההרחבה) ולמיין את החבילות לעד 100 ערוצי הפצה (לעומת 50 טרם ההרחבה). פעולה זאת תסייע לחברות הבלדרות וההפצה לקצר באופן משמעותי את זמני הפצת החבילות ללקוחות בהשוואה למה שהיה בעבר.

בנוסף, בממן מוסיפים כי החברה ביצעה עדכון בנוהלי העבודה שנועדו למנוע את ההמתנה הממושכת של הנהגים להעמסת המשאית, הפעילה מחדש מערכות שינוע ושכרה עשרות טרקטורים מלגזות ומתקנים לפריקת מטוסים.

ממ
מרכז המיון של ממ"ן בנתב"ג. צילום: גיא יחיאלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.