בית הדין לעבודה, לא נענה לפניית טייסי אל על להוציא צו מניעה ארעי וזמני נגד ההסכם

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
הטייסים ביקשו להוציא צו של בית הדין אשר מצהיר כי ההסכמים שנחתמו בין ההסתדרות לחברת אל על בשם הטייסים לא תקפים. דיון בין הצדדים נקבע ל-2.8
טייסי אל על ערערו לביה
טייסי אל על בקוקפיט של הדרימליינר. צילום: ספיר פרץ זילברמן

בית הדין לעבודה בת”א, לא נענה לפניית טייסי חברת אל על להוציא צו מניעה ארעי וזמני נגד הסכם ההתייעלות שנחתם בין ההסתדרות לחברת התעופה בשם טייסי אל על.
כזכור, הטייסים פנו ביום ה’ (23.7), לבית הדין וביקשו צו הצהרתי כי ההסכם אינו תקף, אולם כאמור בית הדין סירב להוציא צו ארעי, ותחת זאת קבע דיון בין הצדדים ב-2.8.
הטייסים טענו בפנייתם בין השאר כי: “שכל פגיעה בתנאי העסקתם של מי מטייסי החברה לא יכולה לבוא לעולם מבלי שוועד הטייסים יסכים לכך, וזאת שעה שציבור שלם של עובדים עתיד להינזק באופן רחב ובלתי מידתי מבלי שעמד לציבור זה יומו ולא נשמע קול הגוף שכל מטרתו לייצגם”.
עוד טענו הטייסים כי: “ההסתדרות, קיבלה באופן גורף את דרישת החברה, לקיצוץ בעלות העסקת אצ”א, ללא בדיקה כלכלית, ללא שיתוף יועץ כלכלי, ללא שיתוף גורם מקצועי המצוי בסדרי העבודה של טייסי החברה , ועם גזרות כלכליות ללא הגבלת זמן”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

6 מחשבות על “בית הדין לעבודה, לא נענה לפניית טייסי אל על להוציא צו מניעה ארעי וזמני נגד ההסכם”

  1. ברור שצודקים הטייסים. משכורותיהם הגבוהות נובעות מדרך עבודתם והעסקתם. לו, לא היו מבצעים כל כך הרבה דעות נוספות, הייתה אל על אנוסה לשכור עוד מאות טייסים בעלות גבוהה פי כמה. אנשי ההסתדרות אינם מבינים איך העסק עובד, מבחינתם העסקת טייסים דינה כדין העסקת תופרות בבית שאן, או פועלי מפעלים שונים. לעומת זאת, להיטותם של הטייסים להתערב בניהול החברה אינו במקום. חישוב עקום עשו הטייסים כאשר דרשו כי הצעת 75 מיליון $ של משפחת רוזנברג תתקבל מייד. בלי להבין, כי בכך נחסמת הדרך לגיוסים נוספים וכי החברה ניכרת בנזיד עדשים. שלא לדבר על השקעה מצויינת של משפט רוזנברג – 250 מיליון דולר הלוואה בערבות ממשלה + חברת תעופה גדולה, בעלות שלמ75 מיליון $ ? גם אני הייתי רוצה. מעבר לכך ברור כי כך ייסתם הגולל על אפשרות של אי פעם לחזור לטוס 365 יום בשנה…כלומר, יותר שעות טיסה ויותר טייסים. מה לא ברור?

  2. הטייסים אבדו את הצפון. הרי ההסתדרות הבטיחה בוררות עם רואה חשבון חיצוני. הדבר היחיד שאכפת להם זה המשכורת שלהם אבל לא רואים את זה שעוד שניה אין חברת אל על….לא הייתי סומך על מישהו שהרב ביקש שיקנה את החברה

    1. ברור שיהיה אכפת לטייסים מהמשכורת. למישהו לא אכפת מהמשכורת שלו? עוד עובדים יסכימו שיורידו להם אחוזים ניכרים מהשכר? גם אני לא הייתי מסכים לזה, ואני פרסר. שיפסיקו להיתמם כל עובדי הקרקע המלעיזים – עובד קרקע לא אמור לקבל משכורת כמו טייס, כמו שרופא לא מקבל משכורת של אחות, ומהנדס לא מקבל את המשכורת של המזכירה.

  3. טייסים זה גועל טייסים זה כל הרוע כל האיכס שיש באל על
    הרסו את החברה
    ולא רושם מתוך קנאה כי אין במה לקנות
    כל אחד יכול להיות טייס בעולם טייס הוא לא יוצא חיל האוויר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה