אא

בכירי חברת וירג׳ין אטלנטיק מנותני החסות למצעד הגאווה ארחו את בכירי ענף הנסיעות בת״א

לרגל האירוע, הגיעו במיוחד לישראל, המנהלת האיזורית של  Virgin Atlantic, האחראית על מזרח תיכון, אפריקה והודו Liezl Gericke, והמנהל האזורי , Justin Bell, שקיימו היום אחר הצהריים מפגש עם בכירים מענף הנסיעות במלון נורמן ת״א

מימין: טליה אריאלי, דארן תומאס וליזל גאריקה צילום:פספורטניוז מימין: טליה אריאלי, דארן תומאס וליזל גאריקה צילום:פספורטניוז
חברת התעופה הבריטית, וירג׳ין אטלנטיק, Virgin Atlantic,  אשר החלה לפעול בישראל בחודש ספטמבר 2019, תהיה בין נותני החסות למצעד הגאווה, שייערך מחר (שישי) בתל אביב.
 
לרגל האירוע, הגיעו במיוחד לישראל, המנהלת האזורית של  Virgin Atlantic, האחראית על מזרח התיכון, אפריקה והודו (MEAI)  Liezl Gericke, ה-County Manager שאחראי גם על ישראל, Justin Bell ודארן תומאס - Darrin Thomas מנהל השיווק של החברה, שקיימו היום  (חמישי) אחר הצהריים, מפגש חגיגי עם בכירים מענף התיירות והנסיעות בישראל במלון נורמן תל אביב.
בין המשתתפים: עופר ריינהרדט, מנכ״ל חברת ממן תעופה נציגת וירג׳ין אטלנטיק בישראל, יריב אברמוביץ, סמנכ״ל חברת ממן תעופה, צוות וירג'ין בישראל, ביניהן: טליה אריאלי, אריאלה להיש מנהלות המכירות בישראל, אלין ארמה, שירלי אורדו ונציגים מלשכת המסחר ישראל בריטניה. מנהלי רשתות של משרדי נסיעות, סוכני נסיעות ומארגני תיירות.

 

ליזל גריקה, המנהלת האזורית של וירג׳ין אטלנטיק אמרה במהלך האירוע כי המספרים של הנוסעים כבר חוזרים לאלו שהיו ב-2019, והביעה שביעות רצון מהקו לישראל והחשיבות הרבה שרואה החברה הבריטית לקו תל-אביב לונדון של וירג׳ין אטלנטיק. ״העניינים נראים טוב יותר וענף התעופה מתאושש, אנחנו מודים לכם השותפים שלנו סוכני הנסיעות, ישנן כעת הזדמנויות רבות חדשות״, אמרה ליזל למשתתפים. וירג'ין אטלנטיק מעמידה במרכזה את האמירה “everyone can take on the world” ושואפת לחיות לפיה, שכן חברת התעופה ממשיכה בהיסטוריה הארוכה שלה של תמיכה בזכויות הלהט"ב ברחבי העולם ודוגלת באינדיבידואליות של הקהילות אליהן היא טסה. *לדברי ג'ואה יארביניאן, סמנכ"ל מסחר בוירג'ין אטלנטיק: ״מאז ותמיד וירג'ין אטלנטיק היתה תומכת נלהבת של קהילת הלהטב"ים. אנו מאמינים באמרה everyone can take on the world ופועלים על מנת לממש אותה בחברה, בטיסות וביעדים שאליהם אנו טסים. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם שגרירות בריטניה במסגרת מצעד הגאווה וכבר מצפים ליטול בו חלק פעיל".
עופר ריינהרדטעופר ריינהרדט
עופר ריינהרדט וליזל גאריקה. צילום: פספורטניוז
וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםוירג'ין אטלנטיקעופר ריינהרדטממן תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: