אא

בכיר במשרד התיירות של אבו דאבי: "אפשר לטייל אצלנו בתקציבים שונים". צפו

תאריך מדויק מתי נוכל לארוז מזוודה ולטוס לאיחוד האמירויות עדיין אין, אבל עלי אל שאיבה, מנכ"ל התיירות והשיווק במשרד התרבות והתיירות של אבו דאבי, מבטיח: "בטוח אצלנו. לנשים מותר ללבוש ביקיני בים"

עלי אל שאיבה' מנכ"ל התיירות והשיווק במשרד התרבות והתיירות של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן עלי אל שאיבה' מנכ"ל התיירות והשיווק במשרד התרבות והתיירות של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן
הסכם השלום ישראל-איחוד האמירויות הערביות אומנם נחתם כבר, אך עדיין לא ברור מתי בדיוק נוכל לארוז מזוודה ולטוס לחופשה אצל השכנים האמירתים. למרות זאת, ההתרגשות באבו דאבי בשיאה. "אנחנו מתרגשים ושמחים להיות חלק מההיסטוריה", אמר עלי אל שאיבה, מנכ"ל התיירות והשיווק במשרד התרבות והתיירות של אבו דאבי בשיחה שקיים עם עיתונאים מישראל שהגיעו במסגרת משלחת שארגנה לאמירות אבו דאבי חברת ממן תעופה בהשתתפותם של נציגים מענף התיירות הישראלי. לדברי שאיבה, "אנחנו רוצים להראות לעולם מודל מוצלח של שלום. לפתוח דלתות לעסקים ולאנשים שרוצים להיחשף לתרבות אחרת". עוד לדברי אל שאיבה, הדגיש חזור והדגש, כי איחוד האמירויות היא מדינה מאוד מודרנית ומתקדמת הן בתפיסה שלה והן בהיצע שלה לתייר המערבי. עוד אמר כי "אבו דאבי נחשבת לאחת הערים הבטוחות ביותר בעולם מבחינת נתוני פשיעה. גרים פה אזרחים מ-200 מדינות שונות, אנחנו רגילים לתרבויות ולדתות שונות ומכבדים כל אדם". https://youtu.be/wM-2NOut2WU עוד לדברי אל שאיבה, "לנשים מותר ללבוש כאן ביקיני בחוף הים או ללכת מכוסות - שתי הדרכים מקובלות פה ואני מאמין שגם בישראל יודעים לקבל כל דרך". באשר לצריכת אלכוהול, אמר אל שאיבה, "אלכוהול מותר לשתות כאן מגיל 21 ומעלה במסעדות ובמועדוני לילה". אל שאיבה התייחס בדבריו גם למחירי החופשה בעירו. "באבו דאבי אפשר לטייל בתקציבים שונים", אמר. "מחיר לילה במלון יכול להתחיל ב-70 דולר ולהגיע עד לכ-1,000 דולר". אל שאיבה עדכן כי בעקבות מגבלות הקורונה ובכלל עם הפנים לעתיד, ניתן לטייל ולשלם באמצעות אפליקציית תשלומים במקום כסף מזומן. "המטרה היא שתיירים לא יצטרכו להסתובב עם מזומנים בכלל", אמר.
אבו דאביאבו דאבי
המשלחת הישראלית לאבו דאבי בצילום משותף עם המארחים בשדה התעופה של אבו דאבי
אבו דאביאבו דאבי
כתבת פספורטניוז, ספיר פרץ זילברמן, מדווחת מאבו דאבי  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםוידאואבו דאביפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: