אא

בלי סלפי, בלי אינסטגרם: וינה מנסה לצמצם את "תיירות הסמארטפונים"

לשכת התיירות בעיר השיקה קמפיין במסגרתו תקבל את פני התיירים המגיעים לשדה התעופה הכרזה: Welcome to Vienna. Not #Vienna. בנוסף, הם יוכלו לשאול מצלמה חד פעמית ובה 10 צילומים בלבד ולהשתמש בה למשך שהותם בעיר

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
לשכת התיירות של העיר וינה שבאוסטריה השיקה באחרונה קמפיין שמטרתו לגרום לתיירים המגיעים לעיר לשים בצד את מוט הסלפי ולראות את העיר שלא דרך עדשת הסמארטפון שלהם. הקמפיין, שיופץ במדיה החברתית ובאתרים מרכזיים בלונדון, מלווה במשפט: See Vienna - not #Vienna. Enjoy the city behind you pics'. עם השקת הקמפיין פרסמה לשכת התיירות של וינה את אחד הציורים המפורסמים של האמן האוסטרי גוסטב קלימט - The Kiss - המוצג במוזיאון בעיר, כשעליו סימן האשטאג אדום. וזאת במטרה לגרום לאנשים להפסיק לצלם תמונות ולתייגן במדיה החברתית. מנהל לשכת התיירות של וינה, נורברט קטנר, אמר כי מטרת הקמפיין לעודד תיירים לחוות את העיר לא באמצעות צילומי סלפי, אלא באופן ישיר יותר, המאפשר להם להעריך את העושר התרבותי של העיר. במסגרת הקמפיין תקבל את פני התיירים המגיעים לשדה התעופה של העיר הכרזה: Welcome to Vienna. Not #Vienna. בנוסף, הם יוכלו לשאול מצלמה חד פעמית ובה 10 צילומים בלבד ולהשתמש בה למשך שהותם בעיר.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאינסטגרםוינה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: