בלי סלפי, בלי אינסטגרם: וינה מנסה לצמצם את “תיירות הסמארטפונים”

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
לשכת התיירות בעיר השיקה קמפיין במסגרתו תקבל את פני התיירים המגיעים לשדה התעופה הכרזה: Welcome to Vienna. Not #Vienna. בנוסף, הם יוכלו לשאול מצלמה חד פעמית ובה 10 צילומים בלבד ולהשתמש בה למשך שהותם בעיר

לשכת התיירות של העיר וינה שבאוסטריה השיקה באחרונה קמפיין שמטרתו לגרום לתיירים המגיעים לעיר לשים בצד את מוט הסלפי ולראות את העיר שלא דרך עדשת הסמארטפון שלהם. הקמפיין, שיופץ במדיה החברתית ובאתרים מרכזיים בלונדון, מלווה במשפט: See Vienna – not #Vienna. Enjoy the city behind you pics’.

עם השקת הקמפיין פרסמה לשכת התיירות של וינה את אחד הציורים המפורסמים של האמן האוסטרי גוסטב קלימט – The Kiss – המוצג במוזיאון בעיר, כשעליו סימן האשטאג אדום. וזאת במטרה לגרום לאנשים להפסיק לצלם תמונות ולתייגן במדיה החברתית.

מנהל לשכת התיירות של וינה, נורברט קטנר, אמר כי מטרת הקמפיין לעודד תיירים לחוות את העיר לא באמצעות צילומי סלפי, אלא באופן ישיר יותר, המאפשר להם להעריך את העושר התרבותי של העיר.

במסגרת הקמפיין תקבל את פני התיירים המגיעים לשדה התעופה של העיר הכרזה: Welcome to Vienna. Not #Vienna. בנוסף, הם יוכלו לשאול מצלמה חד פעמית ובה 10 צילומים בלבד ולהשתמש בה למשך שהותם בעיר.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה