אא

בנט באוהל המחאה: "ייקח זמן עד שהשמיים יפתחו"

מספר שעות אחרי שהוקם הבוקר (א') מול משרד האוצר, החלו להגיע נציגי ממשלה לאוהל המחאה של ענף התיירות. הגיעו שר התיירות, אסף זמיר וח"כ נפתלי בנט שאמר כי ברור שייקח זמן עד שהשמיים יפתחו

היו ימים. נפתלי בנט כח"כ מבקר באוהל המחאה של ענף התיירות בירושלים. צילום: באדיבות מטה מאבק התיירות היו ימים. נפתלי בנט כח"כ מבקר באוהל המחאה של ענף התיירות בירושלים. צילום: באדיבות מטה מאבק התיירות
שר התיירות, אסף זמיר ויו"ר מפלגת הימין החדש, נפתלי בנט, ביקרו הבוקר (א') באוהל המחאה של ענף התיירות שהוקם מול משרד האוצר בירושלים, מספר שעות אחרי שהוקם. השניים שמעו את טענותיהם של ראשי המאבק. בנט אמר למוחים כי ייקח זמן עד שהשמיים יפתחו לתנועת תיירים. "ניסינו להבין ממנו אם יש צפי מתי יפתחו השמיים, אבל אין. הסברנו לו שהצרה הכי גדולה שלנו היא האי וודאות שאנחנו חיים באה", כך אמר לפספורטניוז משה בנישו, מראשי המטה להצלת התיירות לחו"ל.
אוהל מחאהאוהל מחאה
טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות עם שר התיירות אסף זמיר באוהל המחאה בירושלים. צילום: מטה המאבק שר התיירות אחר באוהל המחאה כי הוא מתייחס לכל חלקי ענף התיירות כשווים וכי יעזור לדחוף את שלושת הנושאים הבוערים למוחים: הארכת תקופת החל"ת לעובדי הענף, גיבוש תווה לפתיחת השמיים וסיוע ותמיכה לעסקי תיירות שנפגעו בקורונה. עם או בלי קשר, פרסם הבוקר שר התיירות זמיר פוסט באינסטגרם על מצב ענף התיירת: "עשרות אלפי משפחות זקוקות לליווי וסיוע מהמדינה, ענף התיירות הוא ייחודי במשבר הזה - הוא היחיד שנסגר באופן אבסולוטי ללא אופק או מתווה". עוד כתב, "אני פועל בכדי לקדם מהר ככל הניתן את פתיחת השמיים, אבל הדבר אינו תלוי במשרד התיירות. ככל שהתחלואה תמשיך לעלות היכולת של הממשלה לפתוח את השמיים רק תלך ותרד. השבוע אמשיך את הפגישות האינטנסיביות עם משרד האוצר למציאת פתרונות לתחום תיירות החוץ והתיירות הנכנסת בדגש על האופי הייחודי של הענף שנסגר הרמטית והשאיר אלפי משפחות הזקוקות לסיוע כלכלי מיידי".
אוהל מחאהאוהל מחאה
אוהל המחאה מול משרד האוצר בירושלים. צילום: ספיר פרץ זילברמן בנישו ממטה המאבק הוסיף ואמר לפספורטניוז כי בימים הקרובים מטה המאבק של ענף התיירות יסיים לגבש מתווה מפורט, בדומה למתווים שנעשו באירופה, כיצד על המדינה לפעול כדי לקדם את פתיחת השמיים. "אנחנו עובדים על מסמך מאוד מסודר שיעבור עין מקצועית של הרבה אנשים כולל אפידימיולוגים. המסמך יועבר לממשלה. אם לא נשים לממשלה את הפתרון על שולחן, ייקח לה עוד חודשים עד שיזוז משהו. ימשיכו להגיד שם קורונה קורונה ולא יזיזו שום דבר. אנחנו רוצים להגיע לתכל'ס".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: