אא

סוני משיקה את דור ההמשך לאוזניות הדגל- מתי בישראל וכמה יעלו?

סוני משיקה את דור ההמשך לאוזניות הדגל. הדור החדש מציע שיפורים בעיצוב, איכות השמע והקישוריות. מתי בישראל וכמה הן יעלו?

האוזניות החדשות של סוני, ה-XM5, דור ההמשך לסדרת הדגל המוצלחת של החברה. צילום: יח״צ האוזניות החדשות של סוני, ה-XM5, דור ההמשך לסדרת הדגל המוצלחת של החברה. צילום: יח״צ
סוני הכריזה היום (חמישי) על אוזניות הדגל החדשות - WH-1000XM5 או בשמן המקוצר: XM5. מדובר בדור ההמשך לסדרת הדגל המוצלחת שהצליחה להעמיד סטנדרטים חדשים בתעשייה. האוזניות החדשות מגיעות בעיצוב מרוענן, דק וסולידי יותר מהדור החולף, עם הכיתוב ״Sony״ של שני צדדי האוזניות. עוד הן יגיעו בצבע שחור וכסוף בהיר, כשבניגוד לדור הקודם, הדור החדש אינו מתקפל אך בסוני מבטיחים כי האוזניות נוחות יותר על האוזניים הודות לכריות חדשות שעשויות לספק נוחות מרבית גם למי שמרכיב משקפיים. בלב האוזניות ניתן למצוא את המעבד V1 שכולל גם מעבד סינון רעשים העונה לשם ״HD Noise Cancelling Processor QN1״. סוני שינתה את גודל הדרייבר מ-40 מ״מ ל-30 מ״מ, אך החברה מסרה כי הדרייברים הקטנים לא פגעו באיכות השמע, כשמנגד השימוש באיכות החומרים הגבוהה מפצה על הדרייברים הקטנים, ובפועל מתקבל שמע טוב יותר משל הדור היוצא.   עם כרית חדשה שמבטיחה נוחות משופרת, גם לאלו שמרכיבים משקפיים. צילום: יח״צ הדגם החדש מגיע עם מנגנון סינון רעשים משופר, הכולל 8 מיקרופונים ושני מעבדים ששולטים במיקרופונים ולמעשה מייצרים תדריך הפוכים, על מנת לסנן את הרעש. עוד החברה שילבה מנגנון בשם ״Auto NC Optimizer״ שיודע למטב בצורה אוטומטית את סינון הרעשים בהתאם לסביבה, וכך הצרכן נהנה מהסינון האקטיבי הטוב ביותר. גם הדור החדש נהנה מהתכונות המוצלחות של הדור היוצא כמו ה-Speak to chat, והאפשרות להתחבר לשני מכשירים בו-זמנית כמו סמארטפון ולפטופ. תכונת ה-Speak to chat מאפשרת להשהות את המוזיקה, לבטל את סינון הרעשים ולהגביר את האודיו מבחוץ, לטובת שיחות עם אנשים אחרים. עוד החברה שיפרה את איכות שיחות הטלפון, כשהאוזניות עושות שימוש בארבעה מיקרופונים מסוג Beamforming ובינה מלאכותית, וכך האוזניות מסוגלות להפריד את הקול של המשתמש מרעשי רקע.

מתי בישראל וכמה יעלו?

הדגם החדש יגיע לישראל ביבוא רשמי של ישפאר, היבואנית הרשמית של סוני. כבר בשבוע הבא תחל ישפאר במכירה מוקדמת לאוזניות, כשהמחיר המומלץ לצרכן הינו 1,590 שקלים. מי שירכוש בהזמנה המוקדמת יקבל את האוזניות בתחילת חודש יוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: