אא

בקרוב נגיע לדובאי, הנה כמה טיפים לפני

הסכם השלום עם האמירויות הביאו ישראלים רבים לחלום על טיסות לדובאי שיביאו אותם לאחד המקומות המרשימים ביותר על כדור הארץ. אם אתם כבר רק מחכים שהקורונה קצת תתרחק ומתחילים לתכנן למשפחה טיסות לדובאי, יש לנו כמה טיפים ועצות שכדאי להכיר לפני שאתם מגיעים למדינת השפע // תוכן פרסומי

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

עדיף לבקר בין אוקטובר לאפריל

בדובאי לא ממש קיימת בלקסיקון העונה "חורף", ובמדבר הרחב תמיד יהיה חם. אבל החודשים בין אוקטובר לאפריל מאפשרים להנות מהמקום במזג אוויר יחסית נעים, עם שמיים כחולים ואפשרות לטייל בנוחות ובמזג אוויר מושלם לאזור. אלו גם החודשים הגשומים יותר, אך לרוב הגשמים לא נמשכים יותר מדי ולכן אין צורך להתחשב בהם. שימו לב, הימנעו מלבקר בתקופות של חגים כמו רמדאן, שכן הרבה מקומות יהיו סגורים.

הזמינו מלונות מראש

בגלל שדובאי הופכת פופולרית יותר ויותר לחופשה חלומית, עדיף להזמין מלון מראש כדי לוודא שיהיה לכם מקום. זה רלוונטי בעיקר אם אתם מזמינים חופשה באחד החודשים הנ"ל - אוקטובר עד אפריל - שכן הם אלו החודשים המתויירים והעמוסים ביותר במקום. מומלץ להזמין חדר לפחות חודשיים או שלושה מראש. אגב, גם טיסות לדובאי מומלץ להזמין כחצי שנה מראש, שכן אז תזכו למושבים הזולים ביותר.

מה לגבי טיפים?

תמיד כשטסים ליעד חדש בחו"ל, נשאלת אותה שאלה - האם צריך לשים טיפ? אז כדאי לדעת שבדובאי מסעדות רבות יוסיפו את הטיפ כבר לחשבון (לכן כדאי לשים לב בחשבון, כדי לא לשלם פעמיים), ונהגי מונית לא מצפים לטיפ. ניתן ומקובל להביא טיפ לבל-בוי שסוחב את המזוודות וכן גם לקופאית שאורזת את המוצרים שלכם.

צניעות

בדובאי עדיף להתלבש באופן צנוע ולהימנע מביגוד חושפני מדי. אין חוק שאומר זאת, אך על מנת לכבד את המקומיים המוסלמים, מומלץ ללבוש בגדים שמכסים את הכתפיים והברכיים. ביגוד קצר מדי לנשים עשוי להיחשב לא מכבד ואפילו מעליב, בעיקר אם הוא צמוד מאוד או שקוף, וגם גברים לעולם לא ילכו בלי חולצה. כמו כן, מומלץ להימנע מגילוי חיבה פומביים עם בן/בת הזוג ברחובות דובאי, זה נחשב עלבון!

אל תצלמו אנשים בלי רשות

אתם יכולים לצלם נופים ואתרים תיירותיים באופן חופשי, אבל אם אתם חובבי צילום, צלמים מקצועיים או סתם אוהבים לצלם אנשים זרים, דובאי היא לא המקום לעשות את זה - בטח לא בלי רשות. כך גם הימנעו מלצלם בניינים ממשלתיים, שדות תעופה, בסיסים צבאיים וכדומה.

אלכוהול

על אף שמדובר על מדינה מוסלמית, אלכוהול הוא חוקי בדובאי. ובכל זאת, אסור לשתות במקומות ציבוריים, אסור להסתובב שיכורים בציבור וכמובן אסור לנהוג בשכרות. כמו כן, אי אפשר לקנות אלכוהול בחנויות אלא אם יש לכם אישור לכך. אין כל בעיה לקנות אלכוהול בברים ובמסעדות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיתוכן פרסומיפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: